Un despertar peculiar

Un relat de: GerRraRd

Increïble... avui, just abans de despertar-me estava somiant com feia sexe amb una mossa!! i en el moment mes romàntic del somni, escolto un soroll estrany en la meva habitació....


.... em desperto!!...


...A la merda el somni :( la mossa desapareix, almenys, davant la impotència d'haver-me despertat abans d'hora, volia saber que cony m'havia fet despertar!!

Busco per la superfície horrífica i desorganitzada del meu escriptori (no hi ha res), miro a la porta i a les estanteries (tampoc trobo res)...

La curiositat em pot, i vull saber si ja ha sortit el sol... i just a la finestra trobo el quelcom que ma fet llevar!




..Un ou! un ou d'ocell! una oreneta poder, o no... perquè ja han marxat d'emigració o immigració (segons el punt de vista que es vegi), serà d'un pardal... tampoc! l'ou seria més gran que la mare del pardal.. :/... poder es d'un àguila! serà imperial?? o un àguila mort de gana?? i si es d'un ocell carpinter i em trenca la finestra només néixer?? i si es un rèptil i em considera mama quan em vegi... el meu primer fill serà un llangardaix??

L'ou es comença a trencar! es el soroll que ma fet despertar! asoma un bec! dur, fort, sexy! sota la closca de l'ou es descobreix un ocell ja bastant desenvolupat, amb algunes plomes i ben servit!

Es un pollet d'àguila! i probablement d'un àguila bastant gros!

l'ajudo a despullar-se de la closca... em mira, i abans de piular, sap que soc d'una altre espècie, d'una espècie que no pot volar i que només vola en el pensament, perquè no pot gaudir del vol natural, real. D'una espècie que enveja la vida de l'ocell...

No se si perquè soc molt lleig... o simplement per propi instint... s'ha cagat a la meva finestra... a donat mitja volta... i s'ha tirat al buit!

INCREÏBLE!!

Ni en el millor National Geografic havia vist quelcom semblant! un ocell acabat de néixer, sense coneixement de la mare! sense haver ingerit abans res! s'ha omplert d'orgull i ha començat a volar!

L'ocell, armat de valentia, en contra de la orientació del vent... allà estava, desafiant a la gravetat!! ha superat la meva terrassa!.....

mmmhh..

ohhuuuu

finalment a caigut a la carretera i la atropellat un cotxe, anda mira! el del meu pare... :/

ho sento ocell, no t'haguessis cagat a la meva finestra :)

Comentaris

  • Això d'anar espantant ocells...[Ofensiu]
    Seny i Rauxa | 23-12-2007 | Valoració: 8

    ... XD!
    M'ha agradat
    Jo crec que s'ha tirat per demostrar-te les seves facultats... tu mateix ho has dit, un bec sexy, doncs un vol sensual!

    Petonss :)
    i Bones festes

l´Autor

Foto de perfil de GerRraRd

GerRraRd

8 Relats

18 Comentaris

9180 Lectures

Valoració de l'autor: 9.45

Biografia:
Hola relataires i lectors aficionats!

Aprofito aquest petit espai cibernetic "biografic" per presentar-me...!

Jo em dic "Red", alias: "Gerard". I soc d'un poble que no cuneix ni el seu fundador... Sant Climent de Llobregat.

Espero que els meus relats siguin del vostre gust i espero poder excitar-vos intelectualment com la resta dels autors d'aquesta pàgina web, que tot i que hi ha un gran nivell, intentarè mesurar-me amb els meus millors escrits.

Si algu vol saber més de mi o xerrar un poc, deixo el meu curreu (gerard_climento@hotmail.com) pero aviso: que encara estàs a temps d'evitar que aixó succeixi x'D

Salutacions a tots! ens veiem per la web!!