LA MÀGIA EXISTEIX

Un relat de: Pages@s
Un dia em vaig despertar pensant que la màgia no existia. Vaig obrir la nevera i hi havia un drac bebé. Vaig anar al jardí perquè m’estava marejant i vaig veure un unicorn. Estava al·lucinant, vaig tornar a entrar a casa i em vaig donar compte de que el dia abans havia dibuixat 3 éssers mitològics: un drac, un unicorn i encara faltava el pitjor: un dimoni. Em vaig adonar de que quan m'havia despertat  un dimoni m’estava mirant, no li havia donat importància, però crec que és important. Vaig anar al llibre on havia dibuixat i vaig començar a esborrar-ho tot. Quan vaig acabar, vaig mirar a la nevera i no hi havia el drac. Vaig anar al jardí i no hi havia l’unicorn, i vaig anar a la meva habitació i no hi havia el dimoni. Em vaig ficar molt contenta!!!

DERIVADA

Comentaris

  • molt interessant[Ofensiu]
    Solsona Bot | 26-01-2024

    Un relat molt interessant. Som nosaltres els que creem els monstres, i també som nosaltres els que podem fer-los desaparèixer. Tot està en les nostres mans. Molt bé!

  • Dins nostre[Ofensiu]
    Cesca | 21-01-2024

    A mi m’agrada pensar que la màgia està dins nostre i és la que ens fa capaços de capgirar una situació que no ens agrada. Tal com ho fa la teva protagonista.
    Un bon conte. Endavant amb l’escriptura!

  • La goma màgica[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 19-01-2024

    Uns dibuixos que van sortir del llibre una estona, encara sort que la màgia ho va poder esborrar tot. Tens molta imaginació , i molt bona per cert.

    Rosa.

  • esborrar[Ofensiu]
    Atlantis | 19-01-2024

    Esborrar els ésser que no ens interessen....així de fàcil. Que no ens facin por.

  • Bona decisió [Ofensiu]
    Prou bé | 19-01-2024

    Vas ser llesta i vas esborrar els dibuixos. Això potser vol dir que tot plegat només estava a la teva imaginació.
    Bon relat
    Amb total cordialitat

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament.

    Gràcies per participar.


    Comissió XIV Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Foto de perfil de Pages@s

Pages@s

64 Relats

279 Comentaris

10373 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Som un grup de nens i nenes de Cicle Superior d'Educació Primària que fem un taller d'escriptura en català utilitzant les bases del concurs de microrelats.