La importància de ser tenaç

Un relat de: TerricheT
La importància de ser tenaç

Que la Montserrat sigui la verge de la serra amb més màgia de tot Catalunya, no és un mèrit, el mèrit és aguantar aquella bola de ferro sense immutar-se.

Comentaris

  • Màgia[Ofensiu]
    kefas | 08-05-2023

    Per a mi, la marededeu amb més màgia és la de Santa Maria de L'Estany.

  • Relat absurd, també.[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 07-05-2023

    I aquest, donada també la seva brevetat, és un microrelat absurd que no dona tantes informacions com l'anterior, i pel meu entendre, és més un bon exemple de microrelat que no pas l'altre, i no tenint en compte la llargada, ja que tots dos són microrelats.
    Quin és més efectiu, això ja és cosa per discutir.

  • La verge de la serra...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 05-05-2023

    Si té molta màgia, ja que si és verge deu mantenir-se com la bola de ferro. M'ha fet un bon somriure. Molt enginyós, Terriche T.
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

l´Autor

Foto de perfil de TerricheT

TerricheT

26 Relats

196 Comentaris

18312 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80

Biografia:
La fantasia és la música dels sentits, la realitat és la música del desconcert.
El desconcert és l'orquestra del caos, en el caos trobarem la melodia.


Sigues fantàstic, amic meu.
B.L.

Moltes vegades, els meus relats cerquen un cert aire de la mitologia, i si pot ser, la nostrada.


El meu nom l'he triat per fer homenatge a l'autor de fantasia Terry Pratchett, creador del MónDisc. No el llegiu terriche-T és TerricheT, tot seguit. La T majúscula final és sols una imatge que tanca el cercle, com el seu Món Disc.

Deixo espai als meus altres perfils, en aquest, poca producció afegiré.