La força (al meu pare)

Un relat de: Sílvia Cantos

Un abisme s'obre sota els peus,
Les forces t'abandones i les cames no suporten el seu pes,
un instant és suficient per ennegrir un cel blau.
Les paraules es repeteixen una vegada i una altra,
però no pot ser, ell no, si us plau, ell no.

La notícia gela la sang i nega els ulls,
i un torrent de llàgrimes no troba aturador,
el dolor martelleja el cor amb un ritme violent
i la gola tancada dificulta la respiració.
Necessites una abraçada i unes paraules d'alè.

Aleshores el sol torna a lluir,
un raig de llum als seus ulls et retorna l'esperança,
hi veus la força reflectida, les ganes de lluitar.
Ho afrontarem tots junts i el terra tornarà a ser ferm,
perquè el vencerem, creu-me, el vencerem.

Comentaris

  • Preciós![Ofensiu]
    Edgar Cotes i Argelich | 08-05-2013 | Valoració: 10

    Et felicito m'ha encantat aquest poema! No m'agradaria trobar-me en aquesta situació! Segueix escrivint! Et segueixo!
    Edgar

  • El dolor i l'esperança[Ofensiu]
    Unaquimera | 16-11-2008 | Valoració: 10

    Aquest és un d'aquells casos en què el títol serveix de brúixola al poema, que retrata perfectament l'emoció de qui ens l'ofereix i narra amb destresa una situació angoixant que es resol feliçment: aquesta batalla entre el dolor i l'esperança l'ha guanyada la vida!

    M'ha agradat el teu estil... Tornaré per aquí per llegir-te una mica més si no et fa res, Sílvia!
    Fins aviat, doncs!

    T'envio una abraçada plena de sol,
    Unaquimera

  • Perdó[Ofensiu]
    Ullsblaus1 | 27-10-2008

    No sé que ha passat que t'he comentat dos cops. És ben extrany.

    ullsblaus1.

  • Hi has posat....[Ofensiu]
    Ullsblaus1 | 27-10-2008 | Valoració: 10

    un sentiment tan trist que fins i tot m'has fet patir. Ens has captivat amb aquest bell poema.

    M'ha fet gràcia llegir-te perquè Setzevent t'ha publicat un llibre, jo en canvi estic a propers autors i el meu és un recull de poemes i alguns surten a relats. Em faria gràcia que els llegissis i em diguessis si t'agraden.

    Seria com una dedicatòria. T'ho agraeixo.
    ullsblaus1

  • Hi has posat....[Ofensiu]
    Ullsblaus1 | 27-10-2008 | Valoració: 10

    un sentiment tan trist que fins i tot m'has fet patir. Ens has captivat amb aquest bell poema.

    M'ha fet gràcia llegir-te perquè Setzevent t'ha publicat un llibre, jo en canvi estic a propers autors i el meu és un recull de poemes i alguns surten a relats. Em faria gràcia que els llegissis i em diguessis si t'agraden.

    Seria com una dedicatòria. T'ho agraeixo.
    ullsblaus1

  • expresses els sentiments[Ofensiu]
    ANEROL | 03-09-2008 | Valoració: 10

    amb força i senzillesa

  • Voldria saber [Ofensiu]
    J.Lluís Cusidó i Ciuraneta | 25-05-2008 | Valoració: 10

    escriure unes paraules tan dolses al meu pare, i un dia tal vegada ho faré. Avui però és el dia que em toca felicitar-te ja que en poques estrofes hi has sabut buidat els sentiments i una trista experiència.

    J. Lluís Cusidó i Ciuraneta

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Sílvia Cantos

Sílvia Cantos

16 Relats

69 Comentaris

38326 Lectures

Valoració de l'autor: 9.65

Biografia:
Ja és a la venda la meva primera novel·la "JOCS ERÒTICS" publicada per SETZEVENTS EDITORIAL.

SINOPSI: Les fantasies eròtiques ens pertanyen igual que els somnis o els records. És quelcom inevitable dins la naturalesa humana i arrela al sentiment més poderós que la creació ens ha atorgat: El desig. La història que se'ns presenta incideix directament sobre aquesta capacitat natural de què gaudim per mitjà d'una sèrie de fantasies que desencadenaran una història que no deixarà fred a ningú. L'autora, ens obsequia amb un relat intens i ple de sensacions que van més enllà dels plaers de la carn.


Si voleu comentar-me algun relat o alguna altra cosa podeu fer-ho al meu correu: silviacantos2@hotmail.com