Jo, desconnecto

Un relat de: ::bruixeta::

Res no és com voldria. Fracasso gairebé a cada passa que faig. Tinc la sensació de que res del que faig ho acabo de fer bé del tot, i que de fet, és igual.
Em moc a un lloc nou i no m'acabo d'integrar. Els estudis no van com haurien d'anar. Provo de treballar, però la feina em supera, m'atabala, m'estressa, em crispa i m'amarga el dia. Els homes em decepcionen. Vull dir un "t'estimo" somrient, i encara no he pogut fer-ho.
Diuen que qui val, val; que qui no val, no val. Ja ho he entès.

No vull donar-me més cops de cap a la paret, plorar desconsoladament i escriure penes a un diari com una adolescent incompresa, empassant-me tristor que tinc por de que trobin infantil i donar voltes al llit desitjant dormir més de 5 hores seguides per poder parar de pensar.

Desconnectar.

De fet, no crec que es pugui passar a una etapa nova si no has superat l'anterior. Jo aquesta no la supero. Ho deixo aquí. Em rendeixo. Desconnecto del tot. Ara ja podré dormir tranquila...

Comentaris

  • deixar en pausa la vida[Ofensiu]
    Avet_blau | 20-10-2008 | Valoració: 10

    deixo en stanbay, en pausa, la vida,
    i escapa a la natura.
    busca un lloc solitari,
    on la natura no estigui trepitjada,
    i no facis res , nomes mira i escolta,
    no et defraudara mai.

    Properament la gent s' anira tornant cada cop mes egoista. hi ha poca felicitat i somriures,i molts a repartir s'ho.

    Pero de tant en tant dona un cop d' ull al mon, no et quedesin com un robinson perdut...

  • Tots tenim moments baixos[Ofensiu]
    criptonita | 20-10-2008

    Tots tenim moments baixos, com el protagonista de la teva història, moments en que ens sentim inútils, sense força per continuar lluitant. I a vegades, val més, anar-se a dormir i pensar que l'endemà serà un altre dia on tot ho veurem diferent. Almenys, jo faig el mateix quan estic deprimida. Me'n vaig al llit i l'endemà tot es veu amb uns altres ulls. Ja no ens veurem tant inútils, perquè no ho som, i estarem més animats, perquè ens mereixem estar animats!

l´Autor

Foto de perfil de ::bruixeta::

::bruixeta::

10 Relats

17 Comentaris

12673 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
Desde que he nascut, fins ara
m'he ocupat
de viure...

"Els petons robats,
sempre són els més dolços."