Ja no queden principis... és que mai n'hem tingut?

Un relat de: llentisclina
Des del balcó d’aquell hotel amb pudor a florit i sota la tènue llum d’un dels carrerons més tètrics d’Atenes, veia com totes i cadascun dels principis que els grans predicaven quan ella era petita, a poc a poc, perdia seu valor. És més, s’adonava que tot allò que li havien prohibit fer i dir durant els anys de la seva innocència, ara, governava el món. La mentida, les desigualtats i la hipocresia que tant s’han criticat des de temps remots es consumaven, davant dels seus ulls, a altes hores de la matinada. De la mateixa manera que entre els seus dits es consumia un cigarret qualsevol de marca desconeguda.

Tanta llum i tanta foscor. Tant de moviment i tanta quietud. Tanmateix, la seva vida no deixava de ser, entre tanta immensitat, un espectacle quiet.

Comentaris

  • No és un relat qualsevol[Ofensiu]
    joanalvol | 19-08-2011 | Valoració: 10

    És autèntica poesia. Surt de la ment, surt del cor i es planteja un gran interrogant que sols en el silenci pregon cadascú hi troba la resposta adient.
    Et felicito de tot cor
    Joanalvol

  • F. Escandell | 18-08-2011 | Valoració: 10

    "Tanta llum i tanta foscor. Tant de moviment i tanta quietud. Tanmateix, la seva vida no deixava de ser, entre tanta immensitat, un espectacle quiet."

    És genial. Tantes idees en tantes poques paraules, tants de sentiments continguts en un text tan simple, aparentment, i tan meravellosament bell. De veritat, enhorabona pel relat. I també moltes gràcies pel teu comentari!

    Una abraçada

  • molt bona reflexió[Ofensiu]
    joandemataro | 17-08-2011 | Valoració: 10

    en un text intimista i molt encertat
    et felicito

    una salutació ben cordial des de mataró

    joan

Valoració mitja: 10