Invertebrat de cos tou i allargat

Un relat de: vent de grop

Si no pujo buscant perspectiva, no és perquè les alçaries em facin por. És perquè no tinc ales per volar. Si no m'endinso buscant les essències, no és perquè les fondàries em facin por. És perquè no tinc pulmons per la immersió. M'arrossego per camins polsosos que quan plou venen fangosos.

Però no he perdut l'esperança. I cada dia quan em desperto el primer que faig és palpar-me l'esquena, buscant els indicis d'uns monyons d'ales naixents. Després continc una estona l'alè, per comprovar si d'un dia per l'altre se m'han eixamplat els pulmons. Tot seguit, arrossegant-me, me'n vaig a pixar

Comentaris

  • Metamorfosi[Ofensiu]
    DOZOMITETSO | 24-05-2005 | Valoració: 9

    Molt ben trobat. M'ha recordat al paio de la Metamorfosi.

  • res de disculpes![Ofensiu]
    Capdelin | 24-05-2005

    sóc jo l'innocentot, tonto del cul, que sempre va de bona fe i s'ho creu tot... Hauria d'haver captat l'humor, el cinisme, el sarcasme que són matissos formidables per ajudar a creure que la vida és una broma i que es pot riure de tot!!! Si t'hagués llegit abans ho hagués sabut interpretar com calia...
    Mai apareixo pel fòrum i una vegada que ho faig la cago... no sé com es va aixecar aquella nyonya polseguera i com va poder sortir involucrat el meu nom... essent tant tímid... Espero que desaparegui ràpidament de la llista dels més valorats o reconsagrats ja ja... sinó hauré de buscar un suïcidi eficient...
    A partir d'avui també opto per no valorar numéricament... i el comentari que em van escriure "no m'agrada la poesia, però després de llegir el teu poema, encara menys"... saps que ara em fot gràcia i tot?! Després de tants ensabonaments, potser uns mots així t'ajuden a deixar de volar amb ales llogades i aprens a arrastrar-te com invertebrat de cos tou i allargat... perquè per anar a pixar com tot humà i escriure quatre versots... no calen ales!!!
    Et seguiré llegint i desenvolupant el sentit de l'humor que et dóna capacitat per pixar-te de riure de tot!!!
    Una abraçada!!!

l´Autor

Foto de perfil de vent de grop

vent de grop

32 Relats

56 Comentaris

41735 Lectures

Valoració de l'autor: 9.25

Biografia:
El vent de grop és un vent que porta tempesta.
Aquest només porta humitat, però quan regalima un pèl avinagrada us pot tacar i fer malbé la roba.
Si no en teniu prou, podeu accedir a més producció enfigassada del mateix autor punxant aquí dessota:         Vent de grop