Síndrome d'abstinència banal

Un relat de: vent de grop

El metge m'ho ha gairebé prohibit, però necessito amb urgència un cafè ben carregat... o sinó, atuït per la monotonia d'una feina tan insulsa, qui sap si no cauré adormit... i amb el fort cop de cap podria partir pel mig el teclat.

Llavors podria ser que del rebot, -traaaac, traaac, retrac, trac, trac-... escrivís un genuí haiku, cinc-set-cinc, amb el nas, les dents i el barbó: Un cadàver exquisit, un producte creatiu de l'atzar... I fins i tot podria passar, quin portent!, que em sortís en català normatiu.

Però si quedés estabornit pel bolet i quan tornés en mi, estràbic, desesmat, escopint sang i queixals esberlats..., repenjant-me maldestre al teclat, premés la tecla d'esborrar...?

Aleshores, malaguanyat, es podria perdre el més gran encert de tot el que mai hagi escrit i de tot el que mai escriuré.

Comentaris

  • uauau!!![Ofensiu]
    Capdelin | 21-05-2005 | Valoració: 10

    no et coneixia... he llegit la teva bio... i he clicat la mosca i... he al·lucinat amb la teva descripció... i m'has pres... perquè sóc amant de la poesia o escrit visceral, budell gros, escatologia, sang i fetge, improvització, vòmit poètic, crudesa d'entrecot de vers, ratllant la paranoia i la visió cubista que ensenya aquelles cares de llum que la societat literària educadament amaga...
    he llegit aquest relat teu (el primer que recordo llegir) i m'ha semblat originalíssim, breu, intens, basant-se en una sola idea aparentment ordinària i quotidiana i que amaga una idea sensacional... i que fas que el lector rumïi, dedueixi, es perdi, entri, encerti i torni a llegir...
    m'he fet fan teu i t'he incorporat als meus autors preferits...
    a veure si ara, encara hauré d'agrair a "aquell intrús" la seva matança per haver-me fet descobrir el teu art...
    et seguiré llegint... i que la mosca sobrevisqui a la sequera i es reprodueixi en la xafogor dels mots teus, rics, poètics i acurats...
    una abraçada!!!!!

l´Autor

Foto de perfil de vent de grop

vent de grop

32 Relats

56 Comentaris

41684 Lectures

Valoració de l'autor: 9.25

Biografia:
El vent de grop és un vent que porta tempesta.
Aquest només porta humitat, però quan regalima un pèl avinagrada us pot tacar i fer malbé la roba.
Si no en teniu prou, podeu accedir a més producció enfigassada del mateix autor punxant aquí dessota:         Vent de grop