Història d’Egipte

Un relat de: Pages@s
Hi havia una vegada, en el paradís dels morts, el famós rei Milan que estava firmant les mòmies i, de sobte, va aparèixer la reina del cel carioca. Li va dir que els vius havien trobat el poble dels morts. ¡Li havien robat l'anell Crayola! I Milan es va emportar el seu fill Giotto al mon dels vius. Es van trobar al costat del forat que connectava el món dels morts del món dels vius un tros de metall de ferro rectangular estrany, que feia pampallugues. I, a l’agafar-lo, va sortir un mapa i el van seguir fins un museu. Van trobar l’anell Crayola. Van agafar l’anell i va començar a sonar un soroll molt fort. I l’arqueòleg que havia robat l’anell va començar a perseguir-los. Va arribar al seu mon i les mòmies van tancar el forat que connectava els dos mons.

Comentaris

  • Noms divertits[Ofensiu]
    Solsona Bot | 22-01-2024

    M'agrada molt el nom dels personatges. Si no estic equivocat els has pres dels objectes que tens damunt la taula. Molt ben trobat!

  • Entre dos mons[Ofensiu]
    Cesca | 20-01-2024

    Una bona aventura entre dos mons, el dels vius i el dels morts. Pobres de nosaltres si totes les mòmies volguessin recuperar les seves coses!
    Hi ha una llegenda sobre la maledicció del faraó Tutankamon que, deixant a part si és veritat o no, podríem imaginar que la mòmia del faraó no estava gaire d'acord que se li enduguessin tot l'aixovar.

    Endavant amb l'escriptura!

  • una aventura[Ofensiu]
    Atlantis | 20-01-2024

    T'has imaginat una bona aventura. Sembla una pel·lícula d'acció. Un relat divertit.

  • Renoi![Ofensiu]
    Prou bé | 19-01-2024

    Un relat ple de personatges que es passen la tanda l'un a l'altre. Molt creatiu i imaginatiu.
    Un bon relat
    Amb total cordialitat

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament.

    Gràcies per participar.


    Comissió XIV Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Foto de perfil de Pages@s

Pages@s

64 Relats

279 Comentaris

10311 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Som un grup de nens i nenes de Cicle Superior d'Educació Primària que fem un taller d'escriptura en català utilitzant les bases del concurs de microrelats.