He vist la realitat

Un relat de: annah

La mort, dels ulls m'ha tret la bena
Que el teu cruel amor m'havia lligat
Ara que tot s'acaba
Descobreixo la dura realitat

L'amor que deies que em tenies
El perdó després de cada turmenta
T'alliberava del pes de la culpa
Però, jo deixava de ser valenta

M'havies promès que s'acabaria
Que junts tot ho superaríem
D'aquest túnel fosc sortiríem
I tornaríem a començar amb alegria

T'havia cregut
Amb tu havia confiat
Per què m'havies de mentir,
Si junts sempre havíem estat?

Avui he sortit d'aquesta fantasia
Ara ja no et podré perdonar
Perquè aquesta vegada
Amb la mort tot ha acabat.

Comentaris

  • No només...[Ofensiu]
    Llibre | 01-04-2005

    és trist, sinó que és injust. És injust que aquest problema que reflecteixes existeixi, i és injust que molts dels finals siguin com aquest.

    No fa gaire, vaig llegir un relat penjat també a RC, que plantejava el suïcidi com a final. I un altre que parla de la mort alliberadora en mans del botxí dels mateixos maltractements.

    I quan llegeixes relats d'aquests, una mena de descàrrega elèctrica et puja per l'espinada i fa que et plantegis en quin món vivim.

    Tant de bo les paraules del teu poema fossin només un somieig, una il·lusió fictícia, i la mort no fes falta per entendre i fer front al que està passant. Però sovint, tens tota la raó, és el final, l'única via on van a parar tantes i tantes dones.

    Salut!

    LLIBRE

  • un poema...[Ofensiu]
    Capdelin | 31-03-2005 | Valoració: 9

    dur, trist, ple de força... ara he conegut un altre costat de la teva creació poètica... i veig que saps escenificar poèticament diversos paisatges de la vida humana...
    m´ha agradat molt! felicitats!
    un petó i una abraçada!

  • trista realitat![Ofensiu]
    ROSASP | 29-03-2005

    Per desgràcia hi ha moltes situacions com aquestes, massa...
    Veure la realitat massa tard, sense poder fer marxa endarrera.
    És curiós, jo també he enviat un poema sobre aquest tema, encara no l'han penjat.
    El maltractament psíquic o físic, fa que la persona perdi l'esperança en ella mateixa i crec que s'ha de ser molt valent per poder sortir d'una situació com aquesta, sense que potser ja sigui massa tard...
    Un poema on s'espera el miracle d'un canvi fins al final, quan llavors ja no hi ha res a fer!

    Una abraçada i fins aviat!