Existeixen:

Un relat de: Pages@s
Existeixen els unicorns? Un dia vaig anar a passejar per la muntanya i em vaig trobar un unicorn que estava bevent aigua d’un riu estava menjant herba i va  sortir corrents. Jo el vaig cridar unicorn! tranquil! No t’espantis! Que jo et cuidaré! Me’l vaig emportar cap a casa. Cada dia li donava de menjar herba, fins que un dia em vaig deixar la porta oberta  i es va escapar. I em vaig ficar a plorar.


Lluna

Comentaris

  • Ben expressat![Ofensiu]
    Solsona Bot | 23-01-2024

    Un relat que ens fa pensar que en la vida no sempre podem retenir les persones o els éssers que estimem. Si veig a l'unicorn, li faré una abraçada i deixaré que se'n vagi quan vulgui.

  • Una protagonista amb sort[Ofensiu]
    Cesca | 21-01-2024

    Quina sort trobar un ésser mitològic! La teva protagonista tenia bones intencions i segur que el cuidava molt bé, però és molt probable que enyorés la llibertat que tenia al bosc.
    Bon conte. Endavant amb l’escriptura.

  • Segur...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 19-01-2024

    que el va cuidar bé a l'unicorn, i que n'estava agraït, però ell necessitava tornar amb la seva família, com nosaltres, que segur que és amb qui millor podem estar.

    Rosa.

  • tenir un unicorn[Ofensiu]
    Atlantis | 19-01-2024

    aquest animal que a tots ens ha fascinat. Molt bé l'has cuidat i s'ha fet gran. Potser per això ha marxat.

  • Com era?[Ofensiu]
    Prou bé | 19-01-2024

    Era blanc?
    Un relat que explica molt bé que encara que sigui per un bon fi, no podem separar al éssers del seu hàbitat natural pel nostre gaudi.
    Un bon relat
    Amb total cordialitat

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament.

    Gràcies per participar.


    Comissió XIV Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Foto de perfil de Pages@s

Pages@s

64 Relats

279 Comentaris

10373 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Som un grup de nens i nenes de Cicle Superior d'Educació Primària que fem un taller d'escriptura en català utilitzant les bases del concurs de microrelats.