Espaguetis amb salsa de xocolata desfeta

Un relat de: Richy_llibres
Aquesta és la història de per què al meu restaurant tenim espaguetis amb salsa de xocolata desfeta.

Tot va començar quan va entrar un client que ho va demanar i, naturalment, vam dir que no teníem aquest menú. Més tard, en va arribar un altre, un altre i un altre, vam adonar-nos que estàvem perdent clients per no oferir-los el que volien.

Finalment, ens hi vam posar i el restaurant de seguida es va omplir. Resultava que era cosa d'un influencer que tenia molt èxit. Ell ho va demanar i clar, els seus seguidors van voler imitar-lo, i al final teníem tanta gent al restaurant, que ara, qui vol entrar, ha de demanar hora. Ara, tothom vol tastar els nostres espaguetis, ja que gràcies a aquell influencer, els espaguetis amb salsa de xocolata desfeta, és el nostre plat estrella.

Comentaris

  • Una història moderna... i excel·lent[Ofensiu]
    cuidador_d-ossets | 02-10-2023 | Valoració: 10

    Mai se sap què pot passar en aquest món de la tecnologia...

    És interessant de veure com el món de la moda i dels influencers cada cop va influint més en la forma de pensar de ja bastants.

    En fi, aquell restaurant al final es farà d'or i tothom tindrà un bon final.

    T'animo a seguir escrivint textos com aquest. A reveure!!!

  • Perquè no?[Ofensiu]
    Prou bé | 21-09-2023

    I de més verdes en maduren!
    Un bon relat on allò que és important no és el menú, és com retrates un aspecte del món en el qual vivim.
    Amb total cordialitat

  • Resposta al teu dubte[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 20-09-2023

    Si et ve de gust respondre o opinar a algun escrit d'algun relataire, només has de clicar a sobre del seu nom en el lloc que han opinat el teu, i et portarà a la seva pàgina, des d'allà entres en el relat que vulguis, cliques opinar i escrius al que et sembli convenient i cliques enviar,
    Espero haver-te ajudat.
    Rosa.

  • El poder dels influencers[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 20-09-2023

    en aquesta ocasió ha estat molt positiu, almenys pel negoci, tot i amb l'estranyesa d'aquesta creació culinari tan peculiar. Aquest relat és del tot encertat, un tema que és molt actual i està 'a l'ordre del dia. L'he trobat, entretingut, original i ben escrit.
    Així doncs, per a mi perfecte.

    Salutacions Richy.

    Rosa.

  • Uff...[Ofensiu]
    Cesca | 19-09-2023 | Valoració: 10

    ...jo no sé pas si hi aniria a aquest restaurant... espaguetis amb xocolata... no, no, potser si hi servissin... ara no se m'acut res prou esbojarrat, ha, ha, ha!

    Però molt bé el relat!
    Un plaer.

l´Autor

Foto de perfil de Richy_llibres

Richy_llibres

25 Relats

86 Comentaris

5197 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:


Hola, soc en Richy, un escriptor autodidacte.

Tinc un projecte multiplataforma titulat «Els contes d'en Richy» on cada setmana publico a diverses xarxes socials un relat que narro jo mateix. També soc autodidacte a l'hora de narrar.

De fet, m'agrada que el projecte creixi en diferents formats… el tinc en videorelat, audiorelat, en versió text, en fanzine…

I ara també els podeu llegir aquí, i això em fa feliç. Ja que en descobrir aquesta pàgina, m'està agradant molt més penjar-los aquí, perquè els vostres comentaris m'emocionen. S'agraeix molt, de tot cor.


Contacte:

web (novetat!): elscontes.cat
hola@elscontes.cat

xarxes socials:
@Richy_Vidal
@Richy_llibres