És real!

Un relat de: Pages@s
Aquesta tarda he anat al "McDonald's". A sota la taula hi havia una capsa i a dins hi havia un ésser inimaginable que és molt ferotge, amigable, s'enfada ràpid i es tranquil·litza lent. Sense dubtes, un bon amic!!

Ara bé, és… UN TANT ESTRANY.
Es gran, rosa i menja herbes, te banyes i uns ulls gegants, però les seves mans i peus son molt petits, per això menja herba.
Per créixer un mica, va menjant de tant en tant un "Petitsuis".

Vesteix amb roba poc peculiar per ell. Porta un xandall "Nike Tech" i unes "Air Force 1". Li agrada escoltar música i el seu grup de música preferit es Estopa.

PatoFreshGG

Comentaris

  • Bona descripció[Ofensiu]
    Solsona Bot | 22-01-2024

    Jo aquest personatge encara no l'he trobat, però cada dia, si ens hi fixem bé, en podem trobar de ben estrafolaris. Només ens cal una mica d'atenció i un trosset de la teva imaginació. Molt bé!

  • Vaja...[Ofensiu]
    Cesca | 20-01-2024

    Vaja, potser és estrany, però està al dia: lloc per menjar, marques per vestir, música per escoltar...!
    Si algun vaig al McDonald's miraré sota la taula!!!

    Endavant amb l'esciptura!

  • un ésser [Ofensiu]
    Atlantis | 20-01-2024

    que has trobat i ben descrit. Què hi feia sota la taula? Podries continuar la història.

  • Prou bé | 19-01-2024

    Si tu dius que l'has trobat, és real !
    El relat genial quant a imagina ió
    Amb total cordialitat

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament.

    Gràcies per participar.


    Comissió XIV Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Foto de perfil de Pages@s

Pages@s

64 Relats

279 Comentaris

10376 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Som un grup de nens i nenes de Cicle Superior d'Educació Primària que fem un taller d'escriptura en català utilitzant les bases del concurs de microrelats.