Erupció (tercera part)

Un relat de: Montseblanc
La Rosa veu les mirades estranyades dels seus fills davant la seva reacció, ella que sempre està calmada. Amb un esforç que li estreny els pulmons, avança la ma, agafa el mòbil i diu "digui" amb un fil de veu. A l'altre cantó una veu femenina pregunta per l'Alfons, és la seva secretària, diu que l'Alfons es va deixar ahir el mòbil a l'oficina i que ella truca perquè li estranya que ell encara no hagi arribat i no té manera de localitzar-lo. Se la veu preocupada a la mala pècora, pensa la Rosa.
La secretària explica que l'Alfons li va dir que avui aniria per la nacional per l'avís de riuades i que arribaria puntual a l'oficina perquè sortiria uns minuts abans, aprofitant que es lleva una mica més d'hora des que fa un mes que no pren les pastilles per dormir.
A la Rosa li fa mal això, que aquesta meuca sàpiga detalls íntims de la vida de l'Alfons que ella desconeixia. I també veu que el seu pla trontolla, si la policia arribés a interrogar a aquesta dona...
La Rosa li diu que l'Alfons està en camí, que fa estona que ha sortit de casa i que segurament va més a poc a poc per culpa del temporal.
Com per subratllar les seves paraules, en aquell moment ressona un tro que fa tremolar els vidres de la finestra de la cuina, marxa la corrent, els seus fills s'aixequen a mirar si han saltat els ploms, a buscar una llanterna... La Rosa acomiada a la dona dient-li que la disculpi, que té feina.
Entra una altra trucada, la policia local, han trobat el cotxe de l'Alfons a la desembocadura de la riera, només el cotxe...

Comentaris

  • Sort..[Ofensiu]
    kefas | 18-12-2021

    .. que no era el mateix Alfons trucant des de la feina. Això hauria estat massa i comprometeria la credibilitat de la Rosa com a executora del destí. Em fa l'efecte que se li gira feina.

  • Misteri[Ofensiu]
    Prou bé | 15-12-2021 | Valoració: 10

    Els relats de misteri tan ben plantejats com el teu sempre comporten viure el neguit dels protagonistes i imaginar què sembla que passarà i com acabarà tot plegat. En el cas del format de novel·la per entregues cada capítol fa esperar el següent amb molt d'interès en aparèixer noves incògnites! M'ho estic passant molt bé!
    Amb total cordialitat

  • Trontollant [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 14-12-2021 | Valoració: 10


    Quina història que ens deixes amb molta intriga. A poc a poc tot va eixint. Realment aquesta erupció té tota una desimboltura, que ens fa pensar. A seguir amb el procés.
    Bon Nadal, Montseblanc i per als teus també.
    Cordialment.

  • Magnetisme[Ofensiu]
    llpages | 14-12-2021 | Valoració: 10

    Ja està, ja ens tens atrapats en un "thriller" de novel·la negra, i la cosa s'enterboleix com el temporal que descriu el relat. Després de la pluja ve el bon temps, diuen, però això només aplica a la meteorologia, quan hi ha desapareguts i intriga acostuma a perseverar la desgràcia. Seguim atents, Montseblanc!

  • Malson.[Ofensiu]
    SrGarcia | 14-12-2021

    Això s'embolica... que l'altra estigui al cas i que només hagin trobat el cotxe no fa gaire bona pinta. Ja la veig fugint a Marsella.

  • FINS QUAN?[Ofensiu]
    Ravegal | 14-12-2021

    Fins quan ens tindràs pendent del teu relat? Ja pica la curiositat.

Valoració mitja: 10