EROTISME?

Un relat de: Onica

Sobre les calces de color rosa (que ja tenien un important grau d'humitat) varen caure unes gotes del líquid blanquinós i espès. Primer una mà i després l'altra varen començar a rebregar-les amb moviments rítmics una i altra vegada, d'entrada amb suavitat, després amb més energia. Al cap d'un moment, quan el color de les calces ja no es distingia de tanta bromera, va ficar-les dins el safareig i va fer la primera esbandida.
Ho va comprovar i, efectivament, ja no es veien les taques del líquid blanquinós i espès.

Comentaris

  • holaaa![Ofensiu]
    Àfrika Winslet | 21-11-2006 | Valoració: 10

    hola! Un relat molt original i curiós, el primer cop que es llegeix es cau en la trampa de quatre potes (jaja) però si es torna a llegir resulta que, de fet, està molt ben escrit i ben explicat. La cosa és el que és i no hi ha més, tot és dins de la ment (que diuen els mags jejeje).

    petons!

  • Original![Ofensiu]
    Leela | 21-11-2006

    ens has dirigit cap on has volgut d'una manera elegant i orginal. Bon experiment!

    Leela

  • Curt i ras![Ofensiu]
    Jansy | 21-11-2006 | Valoració: 9

    Doncs jo sóc malpensat, pel que veig!

    He vist que els teus relats són molt curts però molt intensos. Aquest m'ha agradat molt, què coi havia de pensar jo que el que feia era netejar les calces? Molt sorprenent!

    A més, al ser tan curt, quasi que obligues a llegir-lo dues vegades, per poder apreciar com jugues (com jugues amb el cervell del lector).

  • Curt però intens[Ofensiu]
    Ligeia | 01-11-2006

    Un relat fantàstic. Jugues molt bé amb les dobles intencions i ens demostres que qui més, qui menys té un costat malpensat.

    Encantada de llegir-te!

  • Curta,...[Ofensiu]
    rnbonet | 01-11-2006 | Valoració: 10

    ...condensada, però amb tots els elements que fan que una narració siga bona: humor, sexe, intriga,... I amb un nivell lingüístic boníssim.
    Molta salut i molta rebolica!

  • Molt original![Ofensiu]
    Arbequina | 31-08-2006

    I no sé si és eròtica o d'humor. Potser de les dues.
    M'ha agradat.

    Una abraçada.

    Arbequina.

Valoració mitja: 9.75