Epigrames del dia a dia ( tres epigrames)

Un relat de: salvatore vinyatti

I
Et diuen nena encara, tot i tenint vint-i- vuit anys i gastant la talla seixanta quatre, i amb estudis superiors...
Ai Emilia, com els costa deixar-te créixer !


II

El meu amic Joan va sortir aquell matí de casa i tal com venia fent sempre feia el senyal de la creu en creuar el portal. Així li van ensenyar a casa i l'escola. En arribar al semàfor relliscà amb un paper setinat de propaganda comercial i va caure d'esquena amb els braços oberts com una creu i va perdre el coneixement per uns instants.
Ai amic Joan, em sap greu, qui s'ho creurà després de tenir tantes precuacions !

III

Amic Froilan brindem abans no comenci la festa major, que quan els músics toquin començaran els nostres mals de cap; les queixes dels set-ciències. Els que mai fan res ens diran com es fan les coses i els eterns descontents i amargats com sempre diran que no s'haurien de fer les festes majors perquè molesten al veïnat, i així acabarem els dies de festa major on tothom amb el seu anonimat i sense cap mena de responsabilitat haurà gaudit de la festa. I tot just després, un cop acabada començara la nostra si res dolent ha passat. Brindem doncs, perquè algun dia tot això canviï.

Comentaris

  • civisme[Ofensiu]
    monise | 25-10-2004 | Valoració: 10

    La gent hauria de ser més civica si el paper de propaganda es tira a la paperera no haguès caigut,hi la gent que no col.labora o aporta idees no pot criticar el que ha de fer és sugerir.

l´Autor

Foto de perfil de salvatore vinyatti

salvatore vinyatti

227 Relats

336 Comentaris

373234 Lectures

Valoració de l'autor: 9.58

Biografia:
Graduat en Arts Aplicades, decorador i dissenyador de mobles,actualment administratiu. Tinc interessos artístics, literaris i socials. Editor de butlletins de varies associacions veïnals, i de dones ( A.Veïns) Animador sociocultural i dirigent veïnal. Tinc interessos poetics i organitzo el Premi Grau Miró de relats hiperbreus a través de la A.Veïns del meu barri. Els meus poemes expressen temes d'amor,defensa de les dones i infància, temes socials, contra la guerra i també relats i poemes erotics.
( tanka/hayku/poema triangular/ etc. La literatura és el meu últim estadi artistic el qual desitjo poder i assolir-lo amb satisfaccions i amb més coneixements culturals per al gaudi de la meva vida personal i artistica.