El viatge a la Terra

Un relat de: Pages@s
Hi havia  un  noi  que se'n  va anar  a fer  el viatge a la Terra i es va adonar de que la Terra estava molt bruta i va decidir dir- li a la gent que no embrutés la Terra. Per exemple: no tirar brossa al terra, reciclar les coses al seu lloc, tirar els envasos al seu lloc. I així va aconseguir  que la gent no embrutés la Terra, que la Terra estigués neta i que entre tots no embrutéssim la Terra.

Lluna

Comentaris

  • Ben fet![Ofensiu]
    Solsona Bot | 27-12-2023

    Hi ha moltes persones que també veuen el que passa, però no fan res. Tanquen els ulls. El noi explica el que ha vist i intenta convèncer a tots perquè canviïn i facin coses positives. Molt ben explicat!

  • Tenir cura[Ofensiu]
    Cesca | 27-12-2023

    Oooh! Quina meravella si tots fóssim capaços d'entendre que tenir cura del nostre planeta és el més important!

  • Ostres![Ofensiu]
    SinKaLip | 22-12-2023

    Ostres! Bona idea! Escoltant aquest noi i cadascú netejant el voltant de casa seva, segur que tots els pobles i ciutats estaran més cuidats.

  • Aquest noi...[Ofensiu]
    Prou bé | 21-12-2023

    ... Va fer que la terra tornés a ser el paradís.
    Bon Nadal
    Amb total cordialitat

  • La terra està bruta[Ofensiu]
    Ginebreda | 20-12-2023

    Ben cert que la terra està molt bruta i és molt difícil netejar-la.(deu ser una feinada, escombrar-la) Dius molt bé el què s'ha de fer. Moltes gràcies per explicar-ho de forma molt clara.

l´Autor

Foto de perfil de Pages@s

Pages@s

64 Relats

279 Comentaris

10117 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Som un grup de nens i nenes de Cicle Superior d'Educació Primària que fem un taller d'escriptura en català utilitzant les bases del concurs de microrelats.