El progrés de l'estimar

Un relat de: llacuna

Ser lliure en les relacions és un progrés, estimar diverses persones sense problemes és una fita molt difícil d'assolir, com ho és que qualsevol grup de persones funcionin bé, i potser és més fàcil a nivell econòmic o professional, perquè hi ha un camp d'interacció concret, ara bé, si d'aquí es vol anar a un nivell a més a més, personal, ja és quelcom increïblement complicat, tot i que segur que hi ha gent que ho aconsegueix, diria que potser algunes cooperatives, tot i que també podria passar a una empresa on tothom accepta el seu lloc sense rivalitats.

Crec que hem d'aspirar a la llibertat i com més gran sigui el camp on puguem actuar més llibertat tindrem, però ja no valdrà dir que som lliures si el camp és molt gran, tot i que també succeiria en un de petit, i algunes de les persones que hi formen part han estat oprimides per assolir el nostre objectiu, i aquesta situació de repressió no la podem valorar de forma individual, així doncs, aquelles persones no compten dins del nostre projecte de llibertat i si les comptem ho fem per egocentrisme, per aparentar. A més, allò més greu és que el nostre projecte s'ha començat a podrir i ja no és un camp de llibertat, aquest és el projecte de progrés del hàmster acaparador, que és pensar que com més té més ha progressat.

Comentaris

  • El creatiu camp de la llibertat[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 16-05-2010 | Valoració: 10

    Relat que em sento identificat totalment.
    Quan estimem, moltes vegades fabriquem un castell on no passa ningú, sols la persona estimada.
    M'agrada molt el que aportes amb la paraula PROGRÉS.

  • et segueixo llegint[Ofensiu]
    joandemataro | 16-05-2010 | Valoració: 10

    retrates la "sucietat"(és un chist de montilló) actual i la condició humana...a mi se¡m fa molt difícil formar part d'aquest engranatge...però tinc una esperança i és que penso que hi ha molta gent com jo i tu i molts més que restem tímidament amagats...i perquè no, un dia podríem fer força per canviar les coses...és qüestió de que ens ho creiem i unim forces....REVOLUCIÓ!!!!
    UNA ABRAÇADETA ENCAIXADA valenta i en silenci per a tu
    joan