El principi del Gran Principi (La gossa de les Corts III)

Un relat de: La gossa de les Corts
Jo vivia el meu lesbianisme amb naturalitat. De sempre la meva família i entorn ho havien acceptat normalment i en aquells moments (els del principi del Gran Principi) vivia en parella amb la Ruth, que tenia uns 8 anys més que jo i que era més puta que les gallines, però la parella funcionava bé, sense gaire sobresalts. Reconec que ajudava que jo encara era joveneta i que no sóc gaire gelosa...

Un fred dia de febrer de ja fa uns anys i mentre ens banyavem juntes com fèiem sovint, vam allargar el bany, com també fèiem sovint. M’agradava ensabonar-la poc a poc, entretenint-me en els seus plecs. Li aixecava els braços per netejar bé les aixelles, li resseguia els pits, més voluminosos que els meus, però ben fets i suggerents, fent algun petó lleuger als seus mugrons, li fregava els peus plens de sabó, dit a dit, i m’entretenia especialment en la neteja de l’entrecuix, que sempre acostumava a anar seguit d’un frec suau i creixent pels voltants i especialment pel seu clítoris fins que aconseguia els seus gemecs, que tampoc costava gaire, i que s’escorrés, dreta, mentre l’aigua li regalimava per tot el cos. Normalment, després d’uns segons, ella m’ho feia a mi, però aquell dia va ser diferent...

Em va agafar fort per darrere dels cabells llargs que duia en aquella època i em va amorrar al seu cony, a dos centímetres de la seva figa, i de sobte va començar a deixar anar un rajolinet calent. Me’l mirava i m’excitava la situació, però no gosava ni respirar. Ella em va dir, -obre la boca. No era un to autoritari, sinó simplement em feia saber el que esperava de mi en aquell moment. Vaig fer cas, el moment em posava, vaig obrir la boca i vaig treure la llengua. La Ruth va dirigir el seu riu cap als meus llavis mentre se m’omplia la boca del seu líquid calent. En vaig tragar una mica, no feia mal gust, com de cervesa desbravada, però em va sorprendre que m’excités enlloc de fer-me fàstic. -Ets una porca, m’anava dient la Ruth mentre no deixava de buidar. Quan va acabar em va dir: -neteja’m el cony amb la teva llengua. Ho vaig fer. Poc a poc i entretenint-me, m’excitava veure bategar el seu cony mullat.

Llavors va seure al terra de la banyera i es va obrir de cames, posant els peus damunt de les vores de la banyera. Em va mirar fixament. Volia, esperava, que interpretés el que volia que fes en aquell moment. Jo sentia que la volia satisfer fins el límit, fer el que fos, sense condicions, em vaig sentir sotmesa voluntàriament al seu desig, perquè també era el meu desig. Vaig agafar-li suaument un peu i vaig començar a llepar-li els dits, poc a poc, primer el polze, que anava llepant mentre la mirava als ulls de vici que anava posant. Somreia, maquinava el següent pas. Gaudia veient que seguia el seu joc i que jo també gaudia. Amb l’altra ma jo m’anava fregant el clítoris suaument. Anava passant cap a l’índex, cap a l’anular... em va passar l’altre peu per darrera el clatell i em va acostar cap al seu cony, amorrant-me. Va abaixar el cap fins prop de l’orella i em va xiuxiuejar: -ets una gossa, la meva gossa i a partir d’ara, de tant en tant, et treuré a passejar, estigues sempre preparada. Vaig treure la llengua del seu cony i la vaig mirar als seus preciosos ulls marrons. -D’acord, quan vulguis i pel que vulguis.

I aquell va ser el principi del Gran Principi, però només el principi!. Gràcies a tooot el que va venir després vaig anar esdevenint una gossa de debó: vaig descobrir l’home, sexualment parlant, i del qual em tornaria finalment tan addicta com de la dona, el sexe en grup, les pràctiques associades a una sexualitat sense manies, els porno-jocs de rol, les trobades a cegues, els intercanvis de parella, les... però això ja ho aniré explicant en altres històries...

Comentaris

  • SrGarcia | 05-02-2018

    600 lectures i cap comentari. Vergonya? Tu segueix així... Fa goig la pornografia ben escrita.