EL GOS MÀGIC

Un relat de: montserrat vilaró berenguer

·
EN TIM EL GOS MÀGIC
Li diuen TIm i és un gosset de la raça maltesa de la mida d'un gatet més o menys.
En TIm és de color blanc, això quan va net, acostuma a ser de color una mica brut , no és gosset de ciutat, és un gosset que viu en una masia. Un pagès algunes vegades en veure'l , mou el cap d'un cantó a l'altre dient. Tu ets de ciutat tens el xassís una mica massa baix per aquestes contrades.
Mes en TIm ell no ho sap i és feliç empaitant sargantanes a l'estiu i dormin al sol els dies d'hivern.
En TIm és el gosset de dos germans, que un dia en perdre un gatet de color blanc, ploraven tant que el seu pare va agafar el tot terreny amb els seus fills dintre i a Barcelona manca gent. A una casa que venien gossos el varen adoptar.
Els marrecs feliços jugaven amb el gosset. Amb el gosset al costat es varen fer grans. Quantes vegades havia sigut l'oient de les seves lliçons de l'escola. Quantes entremaliadures havien fet plegats.
Ara el gosset ja té quinze anys, és una mica sord i te alguna manca de visió però és feliç com sempre. Els nois venen molt sovint a veure'l els caps de setmana i el seu cor es posa content.
En Tim té un secret que com que és un gosset mai ho ha pogut explicar a ningú. En Tim es una mica màgic, va néixer en nit de difunts i pot endevinar si la gent és feliç o desgraciada. Ell endevina els pensaments dels quals té al voltant i a vegades sap si passarà una desgràcia. És un gos amb un do que mai ningú ha endevinat. Bé ningú potser si, la mare dels marrecs que ara ja són adults, és una mica bruixa i acaronant al gosset petit endevina si els seus fills són feliços o desgraciats.
En Tim és un gos màgic, i els seus amos esperen que visqui molts i molts anys.

Comentaris

  • Realment m'ha agradat el vostre bloc[Ofensiu]
    lukenlow | 13-12-2017

    Realment m'ha agradat el vostre bloc, escriviu simplement i amb gust. Gràcies per aquests articles 192.168.l.l

  • Excel.lent relat[Ofensiu]
    unicorn_gris | 05-11-2017 | Valoració: 9

    M'agrada el teu relat.

    Suposo que tots tenim o hem tingut algun animaló al que tenir-li molta simpatia. Jo vaig tenir el Mixinet, el Blondy i el Blacky. Quan els veus tant alegres i simpàtics, no els pots resistir. Així són les bestioletes.

    Un relat en que segur que es reflexa que tu has tingut una relació així amb alguna bestioleta, ¿m'equivoco?

    Gràcies pel relat. Salut. Ens veiem.

  • Bonic[Ofensiu]
    Karin | 04-11-2017 | Valoració: 10

    Tots crec que a la nostre vida hem tingut un gos a qui em estimat molt. Ho entenc

  • La gossera![Ofensiu]

    Entendridora història la del gosset... llàstima que en un relat curt com el que has escrit, la paraula gos i tots els seus derivats hi surti14 vegades! La veritat he quedat engossat... Jo et recomanaria, en el moment de escriure, ésser menys impulsiva i més cauta. Això passa per seguir la consigna: A poc a poc i bona lletra.

  • Publicat. Gràcès[Ofensiu]
    Antonio Mora Vergés | 03-11-2017 | Valoració: 10

    http://www.valldelcorb.info/blogs/contesnadal/?p=1707

    tribuna@guimera.info

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de montserrat vilaró berenguer

montserrat vilaró berenguer

464 Relats

1635 Comentaris

325145 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Tota la meva vida he sigut lletraferida. M'agrada molt escriure, perquè
a dins meu està ple d'històries i tinc com una necessitat d´explicar-les
Per mi és un plaer compartir somnis i pensaments amb qui tingui la paciència de llegir i procurar entendre els meus humils escrits ,fets amb tot el meu cor. Moltes gràcies per la vostra gentilesa.