Diàleg entre mans

Un relat de: Josoc

Diàleg entre dues mans
A la plaça fan sardanes. Les mans s'enllacen formant rotllanes. Entre dues d'elles inicia un inaudible diàleg tàctil:

-Hola, què tal? Com et prova l'any nou?
-Prou bé, com sempre de fet, sentir-me útil em fa feliç.
-És clar, a mi em passa el mateix.
-És que sense mi, el meu amo i senyor no sabria fer quasi res, eh?
-Tens raó: ni escriure, ni menjar, ni saludar...
-Veig que tens clara la meva gran utilitat.
-Oh, la teva, la teva, i la meva!
-Però jo sóc la dreta, la dirigent, i tu no ets res més que l'auxiliar esquerra...
-Sí, però...
-Però què?
-Doncs que la meva mestressa i senyora és esquerrana!

La tenora refila les últimes notes. Es desfan les rotllanes. Les mans se separen i s'acaba el diàleg.


Comentaris

  • original relat...[Ofensiu]
    joandemataro | 18-04-2011 | Valoració: 10

    amb un cert to d'humor i que a més dóna per pensar i reflexionar sobre el tema del contacte, les sensacions....
    gràcies pel teu contacte tan amable
    una abraçada
    joan

  • Revista Moments[Ofensiu]
    nuriagau | 19-05-2010

    Aquest relat està publicat a la revista Moments del mes d'abril. Espero saber penjar bé l'enllaç.


  • Mà a mà[Ofensiu]
    Unaquimera | 30-04-2010

    Vaig quedar intrigada ahir per aquest títol, tal com et vaig indicar en el comentari primaveral, així és que torno a ser aquí per llegir el relat corresponent.

    M'ha sorprès agradablement com has fet dialogar aquestes extremitats tan útils i necessàries, i com has acabat donant-li protagonisme a la que tot sovint és la menystinguda per la majoria de persones... en el cas d'aquest text, pels dretans ( sense connotacions polítiques, és clar! ).

    És un text fantàstic, que no deixa d'oferir una bona lliçó: no ens hem de deixar portar per les apariències o pel que sembla "habitual", "normal", etc.

    Bona pensada la teva, Montserrat!

    Evidentment, com ja va sent costum entre nosaltres, hi ha coincidència una vegada MÉS! Què et sembla?

    Tornaré per llegir sobre l'hivern...

    Ara t'envio una abraçada feta a mà,
    Unaquimera

  • pelscarrersgrisosdelcascantic[Ofensiu]
    sempreningú | 09-04-2010 | Valoració: 6

    breu i amb força

  • Molt bo[Ofensiu]

    M'ha agradat molt. És un relat que sembla senzill, però diu força.
    Shaudin

  • Molt bon diàleg i amés[Ofensiu]
    Romy Ros | 01-03-2010 | Valoració: 10

    jugues amb les paraules amb aixì d'entre mans...M'ha agradat molt i m'ho he passat molt bé! Enhorabona per treur'en tant suc d'un petit relat.

Valoració mitja: 8.67

l´Autor

Foto de perfil de Josoc

Josoc

129 Relats

525 Comentaris

121447 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Sóc una apassionada de les lletres, m'agrada llegir i escriure. Durant molt de temps he guarsat per mi sola la majoria dels meus escrits. Fins que vaig descobrir els RELATS. M'agrada pensar que són llegits, tal com jo llegeixo els d'altres. M'agradaria molt que els comentéssiu.