De buits i rutina

Un relat de: peusdevent...

Hi ha un buit, una vasta massa d'aire entre nosaltres, ho saps i ho sé. Tot i així, crec en tu, en nosaltres.
Ara no em serveixen ni les excuses, ni les queixes. Pot ser, necessit, tan sols, quatre, o pot ser vuit, paraules sinceres a cau d'orella que em facin entendre la raó d'aquest espai ple de sospirs cansats.
Et veig, i ho sé. Estàs esperant el moment adequat per esmicolar-me els sentiments, per deixar-me amb els ulls plorosos i la pell intoxicada de rancor.

A hores d'ara, tot em queda tan lluny i en sóc tan conscient d'aquesta treva que la rutina ens havia preparat fa temps, que és ara, escrivint aquestes ratlles, quan descobreixo que a tu això de canviar d'aire i trencar el dia a dia, tan et fa, dius no t'escauen aquestes coses perquè són coses que només funcionen a les pel·lícules americanes; per a mi que a tu tan sols t'agraden les estrenes. I ho sento, però a mi m'agrada veure, de tant en tant certes escenes de la mateixa pel·lícula.





peusdevent...
10/06/07

Comentaris

  • i encantes...[Ofensiu]
    Noia de vidre | 28-06-2007 | Valoració: 10

    com sempre, com cada mot, com cada vers que sagna sobr mi i entre tu...


    ho fas simple i especial...

l´Autor

Foto de perfil de peusdevent...

peusdevent...

26 Relats

87 Comentaris

31404 Lectures

Valoració de l'autor: 9.41

Biografia:
Puc dir-te que m'agrada somriure i plorar...
Que sóc feliç amb poca cosa...
Que pens els somnis estan allà esperant ser complits...

peusdevent...

Sóc unes passes que vaguen per sempre dins una sala de ball... (Sau)

Em commou de manera especial i sé ben bé perquè...
Només val la pena viure a fons...
(Carme Riera)




R en Cadena

"Lèvingir (Gràcies) em va encadenar i jo he passat la cadena a ainona i a queta"

(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")