Aquell tros de cos

Un relat de: peusdevent...

Pot ser l'amor és arriscar-se a cada mirada, a cada petó, a cada llàgrima i a cada somriure.

Pot ser només mirant els teus ulls sé qui sóc i perquè sóc aquí i no m'importa el demés. Tota la màgia que surt de la teva boca quan parles m'envolta amb una suau boirina i m'acaricia tan delicadament que noto com les teves paraules em debiliten la pell.

Pot ser és el moment, l'instant precís en que la teva mà rossa la meva cintura que el cor se m'accelera i es col·lapsa de sang que puja a tota velocitat.

Pot ser és aquell petit tros de cos teu que no puc veure ni tocar el que em fa embogir.


peusdevent...
09/02/06

Comentaris

  • Jo també tinc[Ofensiu]
    Perestroika | 28-08-2006

    Sau com una de les meves grans debilitats, i també el meu nick es deu a ells...

    Potser l'amor és quelcom que no sabem, o potser si que és això que descrius...

    Sigui el que sigui, no es pot pas viure sense ell, encara que no puguis tenir a prop a qui vols, estimar ja és prou en si mateix.

  • Hola!!![Ofensiu]
    Sol_ixent | 28-08-2006

    He llegit alguns comentaris teus en altres relats i, pel que he pogut veure, t'agrada Sau, com a mi. De fet, en moltes de les introduccions dels relats, cito cançons seves, i, el nick mateix, li dec a una cançó seva -"un sol ixent m'ha anat fent despertar amb la promesa de viure sense tu..."-

    Encantada de comentar-te, que crec que és el primer cop!

    Petonets!

    Sol_ixent

  • Potser l'amor no és res més que estimar i deixar-se estimar...[Ofensiu]
    queta | 19-07-2006


    Preciosa! Ahir vaig estar a Mallorca i és un lloc encantador per començar una nova vida. Va ser un viatge curtet, d'anar i tornar, però tot arriba...

    Ja de pas aprofito per dir-te que t'he agregat: judith_finger@hotmail.com, ja ho veuràs.

    Fins aviat,
    un beset ben fort!

  • L'amor[Ofensiu]
    Yuna | 15-02-2006

    és màgic com tu dius, suau i tendre com el teu relat !

    ¶:)

l´Autor

Foto de perfil de peusdevent...

peusdevent...

26 Relats

87 Comentaris

31320 Lectures

Valoració de l'autor: 9.41

Biografia:
Puc dir-te que m'agrada somriure i plorar...
Que sóc feliç amb poca cosa...
Que pens els somnis estan allà esperant ser complits...

peusdevent...

Sóc unes passes que vaguen per sempre dins una sala de ball... (Sau)

Em commou de manera especial i sé ben bé perquè...
Només val la pena viure a fons...
(Carme Riera)




R en Cadena

"Lèvingir (Gràcies) em va encadenar i jo he passat la cadena a ainona i a queta"

(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")