Coses impossibles d’imaginar

Un relat de: Pages@s
Abans de Crist hi havien dos germans que un es deia Pepet i l’altra Pepeta.
A ells dos els agradava molt llegir llibres, però el llibre que més els agradava era sobre mitologia.
A la Pepeta sempre li hagués agradat convertir-se en sirena, fada, centaura… o pujar als unicorns i volar. I el Pepet també volia ser com la seva germana gran.
Els pares dels dos germans els deien que era una xorrada el que ells volien, que s’havien de dedicar a cultivar fruits per la família.
Un dia, quan ja els dos nens eren una mica més grans, van ajudar als seus pares amb l’hort.
El Pepet, que tenia 7 anys, va veure un conill i va anar darrere del conill. La Pepeta el va seguir.
Van arribar a un bosc ple d’animals que mai van veure com ara: elefants, girafes, lleons…
El conill va guiar al Pepet i la Pepeta fins a un riu. Quan van arribar al riu van veure que era màgic, que era com els llibres que es llegien. Hi havien sirenes, unicorns, fades…
Aquell dia es van poder convertir amb el ser mitològic que ells volguessin. Van tornar cap a casa molt contents. 
Però no van dir res perquè era un secret dels sers mitològics i d’ells.


Yuki

Comentaris

  • Bona imaginació[Ofensiu]
    Cesca | 21-01-2024

    Quina sort que tenen els teus protagonistes, poder convertir un desig en realitat, encara que només sigui per una estona!
    D’alguna manera, escriure un relat també és fer realitat allò que imaginem, no?
    Endavant amb l’escriptura!

  • Fantàstic...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 19-01-2024

    això de poder fer realitat els desitjos, encara que només sigui per una estona, guardeu bé el secret, si no potser no tindreu una altra oportunitat.

    Rosa.

  • convertir-se [Ofensiu]
    Atlantis | 19-01-2024

    en esser mitològics!!! Si volem ens podem convertir en el què volem.

  • Podien [Ofensiu]
    Prou bé | 19-01-2024

    Podien convertir-se en què que volien, però amb la descoberta i el secret compartit ja van ser feliços i van tornar a casa.
    Bon relat
    Amb total cordialitat

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament.

    Gràcies per participar.


    Comissió XIV Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Foto de perfil de Pages@s

Pages@s

64 Relats

279 Comentaris

10351 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Som un grup de nens i nenes de Cicle Superior d'Educació Primària que fem un taller d'escriptura en català utilitzant les bases del concurs de microrelats.