Com en un núvol de cotó

Un relat de: Xevivila
Com en un nuvol de cotó fluix; suau, tendre i tou. Així em sento. Portat a mercè del vent cap als teus braços, oberts que m'envolten i és tanquen sobre mi. Aquí soc feliç. Entre la més forta de les abraçades, la més càlida de les mirades i el més irresistible dels somriures. Explicant-nos tantes coses sense dir-nos res, i escoltant el batec de dos cors que es tornen un per explicar-se el què sentim.



Com en un nuvol de cotó fluix; suau, tendre i tou. Aquí em sento bé. Com el més tendre dels infants, com el més ingenu dels amants. Canviant caricies per somriures i petons per emocions. Tancant els ulls tan aprop teu, que les pestanyes s'entrelliguen per dansar com fem tu i jo...



Com en un nuvol de cotó... Com en un nuvol, on de nou, aquesta nit, dormirem tu i jo!

Comentaris

  • gràcies[Ofensiu]
    Xevivila | 31-03-2011 | Valoració: 10

    si, és un sentiment molt maco, que omple i recomforta!

  • dibuix d'amor[Ofensiu]
    Xunxi | 31-03-2011 | Valoració: 10

    Xevi que maco¡ ; així és com tots ens hem de sentir quan ens troba l’amor...gran privilegi , mai ens hem de conformar amb un altre sentiment que no sigui el que tu descrius,.....

l´Autor

Xevivila

10 Relats

15 Comentaris

11416 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99

Biografia:
Nascut el 9 de setembre de 1981 a Sant Joan les Fonts, municipi de la garrotxa. Aficionat a la música a l'art i l'escritura.
Desde petit m'han mogut sempre les arts. M'agrada expresar el que sento, el que porto a dins o simplement el que em passa pel cap ja sigui escriguent o dibuixant.

Normalment havia escrit sempre poesia, però últimament m'he aficionat a la prosa i aqui he deixat de moment alguns dels meus treballs inicials...

Actualment estic escribint un llibre blog sobre un apocalipsi zombi ambientat a les comarques gironines principalment que es diu AlertaZ ( www.alertaebolaz.blogspot.com)