Converses absurdes, somriures i jocs

Un relat de: Xevivila
Llàgrimes orfes que cauen perdudes i busquen consol en el tou del teu pit. Llàgrimes orfes, que moren rendides, eixutes pel foc que despren el teu cor, llàgrimes orfes que cauen rendides, al terra on avui, colpejo jo.

Llargues esperes en sales inertes, de blanques parets i amorfes tristors. Extrany xivarri que omple la sala, on de lluny, s'olorà la mort.
Converses absurdes, somriures i jocs, condemnat a desfer-se, al primer plor. Paraules, consols i alguna abraçada... mirades ploroses i ocultes pors.

De cop un esglai s'escapa furtiu, i comença el calvari de queixes i plors. De cop una llàgrima, provoca un allau, de penes i angoixes, de renovats temors.

I mentre això passa, s'escolen les hores, d'aquest macabre i tèdi joc. Que ens manté en vetlla, esperançats però amb por, mentre tu et debateixes entre la vida i la mort...

Comentaris

  • gràcies[Ofensiu]
    Xevivila | 29-03-2011

    són moments dificil però plens de sentiments i emocions...

  • Crues emocions[Ofensiu]
    Fada del bosc | 27-03-2011 | Valoració: 10

    Un relat curt però intens, ja que amb poques paraules has sabut transmetre les emocions i sensacions que es viuen amb intensitat.

    .

  • gràcies![Ofensiu]
    Xevivila | 27-03-2011 | Valoració: 10

    d'això es tracta no? escriure per tu o per què algú senti quelcom amb les teves paraules!.. gràcies

  • crohnic | 26-03-2011 | Valoració: 10

    Amb el teu assaig poètic m'has fet reviure intensos moments del passat...
    Amb poques paraules expresses molt bé els sentiments i descrius fidelment una situació tant dramàtica... Molt bon assaig, comapny!!

l´Autor

Xevivila

10 Relats

15 Comentaris

11365 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99

Biografia:
Nascut el 9 de setembre de 1981 a Sant Joan les Fonts, municipi de la garrotxa. Aficionat a la música a l'art i l'escritura.
Desde petit m'han mogut sempre les arts. M'agrada expresar el que sento, el que porto a dins o simplement el que em passa pel cap ja sigui escriguent o dibuixant.

Normalment havia escrit sempre poesia, però últimament m'he aficionat a la prosa i aqui he deixat de moment alguns dels meus treballs inicials...

Actualment estic escribint un llibre blog sobre un apocalipsi zombi ambientat a les comarques gironines principalment que es diu AlertaZ ( www.alertaebolaz.blogspot.com)