Cercle viciós

Un relat de: Annaa

Arrogants paraules que com aigua en una esponja s'anaven filtrant en el meu interior. Cada mot, contribuïa a debilitar les meves paraules, que com escuma de mar, s'anaven esvaint.
Tota jo plena de bones i males intencions, mesclades en un desordre de difícil enteniment.
Mica en mica, com un petit titella, anava seguint i creient-me aquelles paraules que inicialment em semblaven tan estranyes, i ara fins i tot, i trobo el seu sentit, malgrat que per dintre alguna cosa em diu que estic completament errada.
Un munt de pensaments acumulats que finalment s'evadeixen, per donar pas a una suposada harmonia.

Demà serà un altre dia, i així anirà passant el temps fins que un dia inesperat, potser llunyà, potser proper, aquests pensaments tornin a deixar-se a veure. Aleshores recordaré que la situació viscuda ja s'ha repetit masses vegades, però indefensa seguiré esperant la repetició d'aquest cercle viciós.

Comentaris

  • Bonic[Ofensiu]
    unmarpernopensar | 16-12-2007 | Valoració: 10

    Molt maco! Sí!
    És un escrit que et fa entendre moltes coses.
    Símils de la pròpia vida.

    Enorabona!

  • Cercles viciosos[Ofensiu]
    Capità Borratxo | 14-12-2007 | Valoració: 10

    El pitjor cercle viciós és aquell en el que entres i t'impedeix escriure...

    Intenta sortir-ne!!!

    Enhorabona pel relat!

  • Bon escrit![Ofensiu]
    ferrys | 09-12-2007 | Valoració: 10

    Bon escrit anaa!
    perfecte, et continua llegint!!
    fes més escrits, si us plau!! et queden molt bé

    PD: has llegit algun dels meus escrits?


    ferrys

  • Annaa[Ofensiu]
    Melcior | 23-04-2007 | Valoració: 10

    només ja una manera de trencar el cercle , obrir-ne un altre de més gros.
    Endavant!

  • Arrogants paraules[Ofensiu]
    Capità Borratxo | 03-10-2006

    Arrogants paraules són les que ens debiliten i fan que el cercle viciós ens enxampi una vegada i una altra sense final. Per poder obrir una escletxa en aquest maleït cercle hem de contestar aquestes paraules enlloc d'absorbir-les...

    Enhorabona pel relat!

  • Annaa | 16-09-2006

    El poble que surt a la foto és Osor (Selva) i si teniu l'ocasió aneu-hi! ;) Jo hi estiuejo des de fa 15 anys!

  • ..kè seriem sense akets moments?[Ofensiu]
    - yang - | 08-08-2006

    ...d'aquest cercle viciós,

    que em xucla, que inevitablement s'apodera de mi cada cop que intento escapar-ne...

    sense entendre res, sense poder ni voler adonar-me de què és realment...

    perquè sense aquests moments, que cremen de tan freds, no seria benbé jo mateix(a), i si algun dia s'esvaïssin del meu interior...
    trobaria a faltar el meu veritable jo...


    molt maco Annaa, és el primer cop que et llegeixo, i m'ha encantat! segueix així, et seguiré llegint! ;)

    un petoneeet ^^

    - yang -

Valoració mitja: 9.6

l´Autor

Foto de perfil de Annaa

Annaa

7 Relats

32 Comentaris

11703 Lectures

Valoració de l'autor: 9.38

Biografia:
Si voleu alguna cosa... annaplan@hotmail.com! ;)