Intima Solitud

Un relat de: Annaa

Un tro eixordador ressona per tot el meu interior. Cada gota que el cel gris deixa caure em va penetrant cada vegada més. Impotent, accelero el pas. Ni una sola persona en la ciutat, on tant sols dues hores abans hi lluïa un magnífic sol primaverenc.
He perdut el control del temps. Estrepitosament passen les hores, però jo, capficada en un univers interior inexistent i alhora màgic, no me n'adono.
Ràpid, però amb una monotonia constant, vaig passant carrers. Darrera meu tot es perd en l'oblit. El propi desig de trobar un bon aixopluc em guia. La meva ment està en blanc.
...

De sobte, un llampec em torna a la realitat. Em sento ridícula, parada enmig de la vorera, xopa completament , els pensaments m'han vençut. Me n'adono que els carrers es comencen a omplir, una claror blanca i impertinent m'enlluerna.
La gent passa pel meu costat ignorant-me completament. Estic confosa, perduda en un riu de gent atabalada. El món em passa per davant, va massa ràpid, no el puc seguir. En va intento una i una altre vegada incorporar-m'hi però finalment abandono, em dono per vençuda.
M'aturo, aixeco els ulls, cerco l'horitzó, i és aleshores quan comprenc que tot continua, que em puc perdre en els meus pensaments, però la vida no s'aturarà a esperar-me.











Comentaris

  • Camps de Tristor | 25-09-2005 | Valoració: 10

    si tens tota la raó i per desgracia no s'atura a esperar ni a tu ni a ningú. Continua escribint que ho fas molt bé!Et seguiré llegint. Petons.

  • subal | 31-01-2005

    M'agrada el teu punt de vista sobre les coses. En paxman m' ha dit que m'agradaries , i ja té raó, ja!

    Amb ell comparteixes la fragilitat dels relats, i les ganes de redactar pensaments fugaços. Tan ell com tu, seguiu, seguiu, seguiu....

  • Gràcies[Ofensiu]
    Annaa | 22-10-2004

    ostres! moltes gràcies "Barbablava" sempre s'agraeix que et facin algun comentari en algun dels relats, de debò, gràcies!

  • Interessant[Ofensiu]
    BARBABLAVA | 11-10-2004 | Valoració: 9

    Molt bo. M'ha agradat molt la teva reflexió. M'hi sento identificat. De vegades, moltes vegades em passa.

l´Autor

Foto de perfil de Annaa

Annaa

7 Relats

32 Comentaris

11700 Lectures

Valoració de l'autor: 9.38

Biografia:
Si voleu alguna cosa... annaplan@hotmail.com! ;)