El pas del temps

Un relat de: Annaa

Sento que embogeixo. Dia rera dia, hora rera hora, estic atrapada en la mateixa monotonia. Tu em controles, em presiones, i això em fa desesperar.
La teva constància em limita cada acció, i impotent sé que no hi puc fer res, simplement deixar passar el temps; el temps, sí. Fugaçment passes les hores i tu en la teva suposada ignorància, no hi fas cas.
Amb una elegància incomparable delimites el present del passat, tant se t'endona la situació en que estigui, senzillament ho esvaeixes tot. Fet que m'enrabia i odio, ni jo mateixa puc decidir quan vull esvair un record o quan me'l vull quedar, perquè ets egoista, en forma d'any t'ho endus tot i no em deixes res. Diuen que es pot viure de records, però jo no ho crec, jo vull el present, i tu, mofant-te de mi, me'l treus.
El teu poder em confon, semblo ben bé un titella dins d'un gran teatre, de mi en fas tot el que vols, la teva superioritat m' horroritza i al mateix temps , m'agrada. Desitjaria entendre' t, però per molt que ho intento, no se amb que et bases per esdevenir al passat.
M' atrapes, a mi i a tots els meus pensaments, que sense cap consideració te'ls endus. Vols el protagonisme, entres tan a dins meu que no puc deixar de pensar en la teva incansable i persistent presència.
Sé que quan m'abandonis tot s'haurà acabat. Tot i així hi ha moments que endinsada en la meva ràbia ho desitjo, encara que també ser que no em queda cap altra opció que la de deixar-me dur, ja que tu m'obres el camí i jo en la meva inferioritat, obeeixo.

Comentaris

  • El temps...[Ofensiu]
    kukisu | 28-01-2007

    s'ensenyoreix de nosaltres, com un amant exigent, però sense ell no seríem res.
    Espero llegir-te moltes més coses.
    Endavant, i bons relats 2007!

  • Molt bé[Ofensiu]
    Queca | 14-06-2004 | Valoració: 8

    M'has fet sentir a mí també el pas del temps i el no poder decidir.
    Quin pal. I pensar que hi ha gent que viu així de veritat...
    Si no pots decidir per tu matiexa...
    M'ha agradat molt. Continua escribint que ho fas molt bé!!

  • Resposta[Ofensiu]
    jaume | 19-04-2004

    Hi ha una cançó de l'Ismael Serrano on es diu:

    "Vértigo,
    que el mundo pare
    ¡Qué corto se me hace el viaje!"

    I és cert, amb el temps, que ens empeny sempre endavant, deixant el que som, perdem moltes coses i també n'iguala moltes perquè les anorrea, fins el punt que res és res perquè res perdura (coneixes en Javier Marias? et recomano "Corazón tan blanco") i perquè tot perd les seves determinacions. Sembla que, a la fi, només els minuts esdevenen l'única realitat, però els minuts no són res.

l´Autor

Foto de perfil de Annaa

Annaa

7 Relats

32 Comentaris

11673 Lectures

Valoració de l'autor: 9.38

Biografia:
Si voleu alguna cosa... annaplan@hotmail.com! ;)