Arbre tort

Un relat de: montserrat vilaró berenguer
La Julia era molt jove quan conegue en Ton. Ell li sobrepasava en 15 anys i tres fills.
Nena no es per tu li deia la mare.
La Julia com qui sent ploure, si va casar
Els primers temps ja no rutllava, la volia cambiar.
Jo soc un arbre tort Julia, tu ets jove i pots amotllar.te a mi
Van passar els anys i la Julua, cada vegada, mes allunyada d, en Ton.
La Julia somiava ser lliure, treballar. Que ningu et digui el que has de fet.
Pero mai, sempre igual, el treball a casa i el marit cada dia mes agre.
Al contrari del bon vi, en Ton a mesura que passava el temps, mes vinagre.
Pero un dia tot va cambiar, el Ton va tenir un accident i mori.
El cotxe va caure per un penyasegat i d, en Ton el van treura quasi a bocins.
La Julia al tanatori, l, interrogaren els fills del seu difunt mari
Quin recordatori vols?
Que hi posarem?
Ella despres de pensar digue. Hi vull un arbre tort.
Un arbre tort??? La miraren sense compendre massa.
Si per favor busqueu un arbre tort.
I en Ton a la portada del recordatori, hi lluia un arbre sec i tort, que ves a saver d, on el van treura.
I la Julia per dins rigue, molt alleujada.
Aquesta es la fi del arbre tort.
Comença altre volta la meva vida.
I una llagrima escadusera li caigue per la galta, per quedar be, al igual al vestit negre, per quedar be.

Comentaris

  • Està molt...[Ofensiu]
    AVERROIS | 16-11-2014 | Valoració: 10

    ...bé el teu escrit. En Ton estava equivocat, la vida en parella sembla més a dues branques flexibles que es poden doblegar segons vingui el vent. Sinó és així el tronc es trenca i la branque flexible lluita per seguir el bressol del vent.
    Gràcies pels comentaris, doncs si que el escrit que m'has comentat és meu. A part d'aquell anònim i una cançó popular que també esta en la meva biografia la resta, fantàntica i de ficció igual que els poemes són de collita propia.
    Una abraçada i segueix escrivint aquestes històries cotidianes que fan veure el fons de les persones. Ah! espero que no t'enfadis però has de canviar la coma per l'apòstrof en algunes paraules. l,amic per l'amic per exemple.
    Una abraçada.

l´Autor

Foto de perfil de montserrat vilaró berenguer

montserrat vilaró berenguer

464 Relats

1635 Comentaris

324361 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Tota la meva vida he sigut lletraferida. M'agrada molt escriure, perquè
a dins meu està ple d'històries i tinc com una necessitat d´explicar-les
Per mi és un plaer compartir somnis i pensaments amb qui tingui la paciència de llegir i procurar entendre els meus humils escrits ,fets amb tot el meu cor. Moltes gràcies per la vostra gentilesa.