20

Un relat de: ernestina

El cel d'aquí on som és ple d´avions, i els avions plens de fam.
A la cua dels taxis imaginen cossos nous i nus, diuen potser més tard, es toquen frenèticament a la vora d´un llac envoltat de volcans. Voldrien embogir.

(´Nem per feina, que perxò us pago. I ara vol dir ara).

Una adreça, no té importància. Hi ha set persones al voltant d´una taula, cinc bolis, tres mòbils:

Jo vull un equip de confiança, implicat en el projecte, esteu amb mi o no hi cabeu.
Ahir a les set, quan éreu tots fora.
Bé, s´ho va prendre molt bé, és una dona optimista, tirarà endavant.
Una disbauxa, els clients.., un horari.., en fi...

Empipat i espantat, boca endins li diu fill de puta:

Quan el fred feia mal ella vivia més i dormia menys.
Deia moltes paraulotes, feia olor de tabac negre, ho girava tot cap per ´vall.
El dilluns esdevindria un correfoc, remeis contra la por. Impossible.


Qui arribi ara farà el que es diu, com déu mana i en silenci.
D´acord, i gràcies.

Comentaris

  • Feliç 5è Aniversari d'RC[Ofensiu]
    mar - montse assens | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Al 20 li poso un 10[Ofensiu]
    lluisba | 17-11-2008 | Valoració: 10

    M'ha agradat molt, de veritat. El trobo ric i ple de cosetes que obliguen a fer, com a mínim, dues lectures.
    I a més a més, arrenques com ho vaig fer jo fa un temps, i trobo que és una coincidència molt divertida: això del cel ple d'avions i algun altre detall. Després el poema és diferent, però la casualitat m'ha xocat. Mai no som tan originals com ens pensem, però diem coses noves i diferents. vet aquí la gràcia d'escriure.