Vull vendre el meu germà

Un relat de: ARANTXA

Aquell matí d'estiu em vaig aixecar amb totes les parts del cos dolorides per l'anterior entrenament.
El meu germà, ja s'havia aixecat i mirava la televisió, i el meu pare com sempre estava tirat a terra amb la botella d'alchol a la mà dreta. Vaig suposar que estava dormint, i el vaig deixar allà tirat. La meva ràbia contra el meu pare recorria el meu cos.
El meu germà em va vore, i es va dirigir cap a mi.
Si tinguès un germà normal, m'hauria dit "bon dia" però com es tan estrany em va tirar dels cabells.
Com sempre li vaig respondre amb una clotellada al cap.







(SENSE ACABAR)

Comentaris

  • Entre germans[Ofensiu]
    Unaquimera | 24-02-2009

    Què curiós! Veig que el teu breu relat inclou un "(SENSE ACABAR)" que aparentment indica que hi haurà una continuació... és així?
    Sembla que amb poques paraules has plantejat una escena que ofereix una certa informació però no la conclou, que serveix d'introducció a d'altres episodis consegüents... Tornaré a passar per aquí per veure si hi ha noves entregues!

    Abans d'acomiadar-me, Arantxa, vull disculpar el meu retard en respondre a l'amable comentari que em vas deixar a "El regal": quan el vaig trobar, encara no tenies res publicat, i fins ara no m'havia adonat que ja ets autora.
    En veure-ho, he passat de seguida a llegir-te!
    Per cert, si et va agradar aquell relat, potser també t'agradaria RITUAL.

    T'envio una abraçada de benvinguda,
    Unaquimera

l´Autor

ARANTXA

1 Relats

1 Comentaris

710 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor