Vull morir

Un relat de: Bolet

He estat al bar tota la tarda i ara sóc aquí, mig gata i apunt de llençar-me per la terrassa del bloc d'edificis del que ahir era casa meva. Ahir, un accident de cotxe va endur-se a les meves dos filles i al meu marit mentre anaven cap al supermercat. El mes passat va morir-se la meva mare d'un càncer. Fa temps que no trobo feina; d'atur ja no me'n queda. No m'avinc amb la poca família que em queda.

Per sort ja no em passa cap més desgràcia. ¿Pot passar-li a algú cap desgràcia més? Ben difícil. Per uns instants i abans de llençar-me faig memòria dels records que encara perduren a la meva ment, la meva vida va ser com la de qualsevol altre, però ha acabat de la pitjor manera. He relliscat, el vent em bufa, el cos em tremola, el terra s'acosta.

Però només ara que em trobo en l'aire, i tot i el poc temps que tinc per pensar, un desig sí que hi és amb molta força dins meu: no vull morir.

Comentaris

  • Fort, altra vegada.[Ofensiu]
    AiDuS | 09-01-2007

    Vaig llegint tots els teus relats i veig que t'has centrat en desgràcies.
    Això està bé. És un dels temes que m'interessen a mi, personalment.
    Text curt i concís! ;)

  • rbbarau | 30-12-2006

    eiii
    es veu que s'ha demostrat que la gent que es suicida tirant-se del balcó sempre s'arrepenteix segons abans de tocar al terra. 100% dels casos

    un petó

  • hola!![Ofensiu]
    Àfrika Winslet | 30-12-2006 | Valoració: 9

    Un bon relat, breu però ben escrit. El tema que toques és dur però real com la vida mateixa, de vegades sembla ser que entrem en una espiral de 'mala sort' i en en sabem sortir... M'agrada l'últim detall, quan ella cau i se n'adona que no vol morir.

    Per cert, en la teva biografia, és "vocació".
    petons!

  • M'ha agradat molt[Ofensiu]
    Lilith | 30-12-2006 | Valoració: 10

    Sembla cosa de màgia això de voler viure tot i els motius que es tenen pel contrari...

  • ultims pensaments[Ofensiu]
    Fada vermella | 30-12-2006

    u0o m'ha sorpre el final, suposo que un cop ja ho has fet no estas a temps de empenedir-te, potser tothom en aquells ultims moments pensa realment que no es vol morir, que s'ha empenedit..

    És molt bo.
    Un bés desde el Sud!


    Fada vermella |¡*¡|

Valoració mitja: 9