Viure en Present

Un relat de: Joan G. Pons
Relaciono algunes frases-referències sobre el PRESENT per subratllar la importància de viure conscientment aquest temps de la nostre vida.

- T'escolto ara. Pots parlar.
- Ara t'acompanyo i podem xerrar del tema.
- Si estic d'acord. Ferm-ho ara.
- No ho aplacem més. Seiem, xerrem i decidim.
- Aprofitem-ho avui. Aquesta oportunitat, potser no torna a repetir-se.

El tepms passat, temps viscut, es informació. No ha de condicionar les decisions de present.

La referència al futur, sempre es modificable amb el suport clar del present..

Una dinàmica senzilla:
Dir forces vegades, sovint, ARA....I no tant AHIR O DEMÀ.

El nostre temps creatiu es sempre EN PRESENT.

................................................................................................



Comentaris

  • La importància del present[Ofensiu]

    Bona tarda, Joan G. Pons:

    M'ha semblat força interessant la teua reflexió. Sobretot l'última frase en que fas referència al temps creatiu. Intentaré posar-ho en pràctica.
    Gràcies i una forta abraçada,

    Helena

  • Viure la vida...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 06-06-2023 | Valoració: 10

    Fas una bona reflexió sobre el present.
    Sempre en present, suposa fer i pensar en el moment que visquem amb positivitat, sempre en l'ara. S'ha d'aprofitar el hui.
    Ben pensat, aquest assaig.
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • Present[Ofensiu]
    Prou bé | 06-06-2023

    Una bona reflexió que, com sempre, ens ajuda a pensar.
    Només un matís, quan parles del passat pensem que en som fruit. I un afegitó, a més a més del que dius és bo viure el present a poc a poc, sent conscients i gaudint del que fem en tot moment pel plaer que dóna el fet de poder fer.
    Amb total cordialitat

  • El present[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 06-06-2023 | Valoració: 10

    L'únic cert que tenim i que podem viure en plenitud. Com m'ha agradat aquesta reflexió!!
    Enhorabona Joan.

    Rosa.