veure...

Un relat de: Marc Freixas

veure
que tu ets massa prop del cel més nostre

i jo en sóc lluny


veure
que tinc l'infern dintre de mi

i tu no n'ets conscient


veure que a tocar de les mans
només hi tinc un foc que crema amb ràbia


veure
que la vida ja em tremola per si sola

quan em falta el teu alè
ple d'amor per respirar

Comentaris

  • veure...[Ofensiu]
    Capdelin | 11-02-2006

    que hi ets i no et tinc... veure que et tinc i ets lluny... veure que al juny aixeco el puny i el blat encara no és a punt... veure que jo envejo la rosa i la rosa voldria ser jo entre els seus milers de parpelles... veure que tinc bandera i no em diuen nació...
    gràcies pels teus pensaments sempre tant innovadors, sincers i latents en la teva ment.
    Una abraçada!

  • Yuna | 10-02-2006

    veure el que escrius
    es tot un regal !

    Gracies

    ¶:)

l´Autor

Foto de perfil de Marc Freixas

Marc Freixas

725 Relats

1414 Comentaris

872164 Lectures

Valoració de l'autor: 9.59

Biografia:
Vaig neixer a Sant Pere de Riudebitlles -poble situat a la comarca de l'Alt Penedes amb provincia de Barcelona- un 13 de gener de 1975... o sigui que jo vaig arribar quan un impresentable moria pel be de tots en aquest mateix any.
Es ben cert que jo tambe soc fill d'una generacio covarda, pero per fer-hi quelcom, faig servir el poema com a fil conductor de la meva propia vida, i aixi, d'aquesta manera ressegueixo el bell paisatge de punta a punta amb el vers ben primitiu i nu... sense poema no soc res, i aixo ho saben be la gent que m'estima i m'envolta per aquest fotut mon que ens fa viure sempre depressa i a contracorrent.
Tinc una dona meravellosa,i dos fills maquissims : la Marina de 10 anys i en Biel de 3.
Prefereixo que no em valoreu, gracies.