Vergonya!

Un relat de: aida_16

Només recordar aquell moment hem fan venir ganes de plorar. Vaig passar tanta vergonya...

Estàvem tots dinant a casa del meu tiet (fen una barbacoa), amb tota la família. Acabàvem de parar taula i tot just sèiem a les cadires de plàstic. Un al costat de l'altre per ordre de l'edat. Jo estava cap el mig, al costat del meu germà bessó (Arnau) i la meva germana petita (Núria).
Aquell dia anava ven mudada, portava una faldilla verda per sobre dels genolls, una camisa blanca i unes botes altes negres, i tot i això vaig haver de caure en la trampa del meu germà (com sempre!). Em va posar un coixí que quan t'assentaves feia soroll (com si t'haguessis tirat un "pet"). Vaig ser tant tonta que quan ell em va dir fes un bot molt fort, el vaig fer. Tot el espai que ocupàvem va ressonar. Tothom va començar a riure i el meu germà m'anava assenyalant a mi com si jo ho hagués fet. Les llàgrimes hem queien de la vergonya que vaig passar.
Quan ens vam anar a casa va ser quan li vaig fotre la bronca al meu germà!! SERÀ IMBÈCIL!
I ja mai li he tornat a fer cas. I més d'un cop a caigut ell en una de les meves trampes. :D:D





Comentaris

  • Aniversari[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • DESACATO [Ofensiu]
    Bonhomia | 03-05-2006 | Valoració: 10

    Si que vas del pal, no? Vigila amb la policia!

l´Autor

aida_16

3 Relats

6 Comentaris

2595 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Últims relats de l'autor