Val la pena?

Un relat de: indefinida

No val la pena plorar per plorar
ni patir per patir...
No val la pena viure per viure
ni morir per morir...
No val la pena ser per no ser
ni no ser per ser...
No val la pena perquè la pena res val.



Però si la pena s'ho val...
Ploreu
Patiu
Viviu (o moriu)
Sigueu (o no sigueu)




només s'hi s'ho val.










Comentaris

  • gypsy | 01-08-2007 | Valoració: 10

    Viviu, moriu...
    tot el poema conté com una realitat resignada i adulta, com d'haver arribat a la fi del camí i saber el què hi ha, com un misteri desvetllat abans d'hora.

    Esperona a viure l'instant, tant els bons com els dolents.
    Original estructura!

    gypsy

  • Vamo a ve...[Ofensiu]
    cassigall blau | 01-08-2007 | Valoració: 10

    Si valorem la pena en un 10, plorar en un 9 i la mort en un 11, llavors, podriem arrivar a la conclusiò que tots dos sumen 30, potser si que val la pena viure, no? Doncs 30 son 30 i sempre es millor 30 que 29. I si ens fotem la pitxa un lio, podriem prendre mal o encara pitxor.

    I si paro de dir ruqueries i em poso a l'ombra, lluny d'aquest sol que mes calenta el coco, potser encara millor...

    Ei "indefinida", no em fotis cas que tinc una feinada acollonant i estic com una regadora.

    Es molt maco el poema i definitivament...VAL LA PENA!!!!!.

    Felicitats i gracies pel comentari tan senzill pero tan encoratjador...

    pere

l´Autor

Foto de perfil de indefinida

indefinida

115 Relats

337 Comentaris

120621 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80

Biografia:
Doncs...indefinida. Ningú té una descripció en paraules, la descripció és en el seu ésser, en el meu ésser, en el vostre ésser...
Imagineu-me com vulgueu i seré com desitgeu dins la vostra imaginació...