Una pel.licula...

Un relat de: saty8

Desprès d'haver sopat ens vam posar a mirar la tele.
Jo vaig remenar en les estanteries fins que vaig veure en una secció de la prestatgeria que posava "por", una pel.licula sense cap títol. La vam ficar i la vam començar a veure. Desprès de cridar, espantar-se, i d'amagar-se darrere els coixins. La pel.licula es va acabar. Es va començar a escoltar uns pasos, les dos ens vam agafar molt fort. Les llums es van apagar i els passos cada vegada es sentien mes forts. De cop i volta es van parar, no s'escoltava res, tot estava silenciós, fins que es va escoltar la porta que s'obria. Els passos es van tornar a escoltar i cada vegada més a prop. Jo vaig tancar els ulls de tanta por que tenia. Vaig notar com si alguna cosa em toqués per l'esquena i de l'ensurt vaig cridar.
- Tranquil·la Sara, que sóc jo, la mare! Què us ha passat que esteu tan espantades?

Comentaris

  • bon ritme[Ofensiu]
    Shu Hua | 13-04-2006

    és un relat curt i amb final previssible, però manté ferm el ritme de la inquietud i està ben escrit.
    veig que sóc la primera a comentar-te, segur que aviat en vindran d'altres.
    una abraçada
    gloria

l´Autor

saty8

2 Relats

1 Comentaris

1385 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor