Una oficina petita

Un relat de: Nurai
Una oficina petita amb un ordinador. Cap mirall. Cap ambientador. Cap música de fons.

Una oficina amb tres prestatges. Cap línia telefònica. Cap agenda de contactes. Cap llum de neó.

Una oficina on fa tres dies han canviat els operaris de la neteja. Cap paret vermella. Cap llibre eròtic. Cap espelma.

Una oficina que té tres taules. Cap disfressa. Cap tanga. Cap incens.

Des de fa tres dies, sota una taula, a les vuit del vespre, s’hi acumulen tres calces. Cap catifa. Cap manilla. Cap preservatiu.

Cada dia les calces són de clientes diferents. Cap pom pom. Cap antifaç. Cap lligacames.

Avui, per això, només n’hi ha dues. Ha fallat la clienta que vol ser escriptora. No li sortien ni els gemecs ni els esgarips. Cap vocable. Cap síl·laba. Cap lletra.

Comentaris

  • el sí[Ofensiu]
    Nurai | 16-01-2012

    El cap sona a cop mentre que el sí té els llavis preparats per al bes...

  • Un cant al cap[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 16-01-2012 | Valoració: 10

    Curiós aquest cant al CAP.
    Però sento i descobreixo molts missatges positius.
    I què passa Nurai quan el cap és un SÍ..... ???

  • Moltes gràcies[Ofensiu]
    Nurai | 16-01-2012

    Moltes i moltes gràcies Àlex i Joan!!!!...Una abraçada!

  • COINCIDEIXO...[Ofensiu]
    joandemataro | 15-01-2012 | Valoració: 10

    amb l'àlex, un relat inquietant, amb ritme, amb un desenllaç que sorprèn i dóna per pensar i per rellegir

    et felicito
    joan

  • Inquietant[Ofensiu]
    Àlex Vidal Vidal | 15-01-2012 | Valoració: 10

    M'has fet barrinar una bona estona, Nurai. I encara hi penso. Aquests són els relats que mai et deixen indiferent. Ah, i digues-li a la clienta que vol ser escriptora que no és l'única que té dies en què no surt esgarip, vocable, ni sílaba...ni per descomptat, cap gemec.

    Salut i bona lletra!

Valoració mitja: 10