Un vespre, un somriure i la falsa realitat

Un relat de: Mimi...

31_12_08

Estimat diari:

Ja sóm dia 1 de gener pero ahir va ser un dia... com diro... diferent, especial, genial, tendre, amorós... era dimecres, al matí em vaig llevar feia un dia bonic, em vaig posar a treballlar, tot arribaria...
Vaig dinar..., a la tarda-vespre vaig fer una coca, era cap d'any, s'havia de celebrar, l'entrada a un nou any, però jo estava un xic angoixada volia que en la meva cara hi aparegues un somriure d'orella a orella.
un cop la coca al forn vaig rebre un missatge instantàni des de l'ordiandor, erets TU, un somriure em va aparèixer, van tenir conversació fins que em vas preguntar:
- Que vols que sigui jo el teu regal de reis?
jo vaig contestar:
- Si vols!
i tu:
- Si???
i jo:
- SI, esclar que si
Després d'anar conversant, durant aquesta estona feliç, lo coca del forn es va cremar, em vaig entretenir massa amb tu i la meva falsa realitat, perque ara actualment es pitjor, parlem menys, jo et miro més i tu menys, reconec que potser em vaig fer il·lusions i ara em toca perdre-les, sera difícil, però crec que es el que vols, i per tu... donaria la vida...

Sempre t'estimaré, i potser mai ho arribaràs a saber...


PD: el que si sé esque vaig acabar l'any amb un gran somriure, que ningú mai va tenir, ha tingut, ni tindrà...

Comentaris

  • Es precios, pero..........[Ofensiu]
    pitusa63_61 | 21-02-2009 | Valoració: 10

    el que mai has de fer es rendir-te i pensar que tot s'acavat. I si fora el cas, pensa que any nou vida nova i noves il·lusions. Lluita per el que vols i sino, passa un full del teu diari. Un petó i benvinguda a RC.

  • Any Nou...[Ofensiu]
    AVERROIS | 10-02-2009

    ...vida nova. Si realment vols a una persona, has de lluitar per ella. No ets pots rendir tan facilment.
    És la primera vegada que et llegeixo, però sap greu que cap relataire t'hagi donat la benvinguda.
    Doncs seré jo...Benvinguda a relats!!