Un sol clic i tres segons

Un relat de: Marina Terra Èol
Set paraules i quinze segons, el temps màxim que he pogut suportar el discurs d'alguna d'aquestes persones que es creuen i es fan dir polítics, que viuen molt bé gastant i gestionant capritxosament els recursos acumulats pels que si que treballem i tenen poder de decidir sobre temes que afecten de ple el nostre dia a dia i per tant, poder per incidir de ple en la nostra qualitat de vida. I de vida, només en tenim una. Una!

Set paraules i quinze segons han bastat per entrar en un estat total de disharmonia: intensa sensació de fàstic, rebuig, ràbia, i sobretot frustració. M’he sorprès fent que no contundentment amb el cap; simplement un gest acord amb el pensament únic i recursiu que colpejava la meva ment:
"PERÒ QUINA P___ MERDA DE POLÍTICS QUE TENIM! "QUINA P___ MERDA DE PERSONES HUMANES".

I amb un sol clic, m’he salvat....
Amb un sol clic i tres segons, m’he salvat de continuar amb aquest estat de merda, generat per prestar atenció a unes paraules de merda, expressades per uns polítics de merda.
- “Adéu i barca nova. Jo no vull entrades per veure i escoltar el vostra espectacle de merda”.-

La ment s’ha escapolit fàcilment a gaudir de la bellesa del paisatge i l’hipnotitzant melodia de “L’amor a la vida” d’en Paco Viciana.

Un sol clic i tres segons m’han fet retornat a l’equilibri.
Que bé, poder sentir que hi ha veritat i realitat en les coses i poder recordar tot allò que SI és important d’atendre.

Diguem SI a atendre tot allò que ens porta a sentir i expressar AMOR.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Marina Terra Èol

Marina Terra Èol

13 Relats

33 Comentaris

12906 Lectures

Valoració de l'autor: 9.93

Biografia:
“En el què pensis et convertiràs".
Swami Sivananda

“No es pot ensenyar res a un home, només se’l pot ajudar a descobrir en el seu interior”.
Galileo Galilei

"Els murs i són per algun motiu. No hi són per mantenir-nos fora d'algun lloc. Hi són per recordar-nos amb quina intensitat volem les coses."
Randy Pausch

"Quan la ment és estable, la consciència llueix com els raigs del sol."
“Los assanes ajudaran a transformar a un individu, portant-lo des de la consciencia del cos cap a la consciencia de l’ànima.”
“Fora que la gent, aprengui a distingir entre l’ essencial i no essencial, la pau sempre els eludirà”.
“La salut és el delicat balanç entre harmonia del cos, ment i esperit”.
"Si tot el món practiqués ioga, les farmàcies haurien de tancar."
BKS Iyengar.

"No es pot conèixer sense estimar".
"El coneixement sense amor és ciència, és càlcul".
"L’amor sense coneixement és sentimentalisme".
"La intuïció és el coneixement amb amor".
Ramon Pàniquer

PER SORT, QUINS GRANS SAVIS TOTS PLEGATS (i els que em deixo, és clar).