Un salutació amb sorpresa.

Un relat de: Joan G. Pons

Si no t'agraden les sorpreses.... a mi sí m'agraden. Porten un embolcall de sotrac. Un sotrac és quelcom curt. Si no fos curt costaria de pair-ho. Després de la sorpresa, assaboreixes la teva debilitat i tendresa i restes sorprès o sorpresa.

Us ho explico. Jo de bon matí, camí d'anar a fer un tallat al Bar d'aprop, estic aturat amb semàfor vermell. Passa una moto i una cabellera morena amb cas i ulleres aixeca la ma i saluda. Té al ser favor el semàfor verd i segueix.

Jo em giro i a prop meu no hi ha ningú. M'ha saludat a mi ?
Jo recordo el moment i em sembla que no la conec a aquesta motorista ?
I em sembla que es motorista.... tal com va vestit, no tinc clar el seu sexe...
Jo no he sabut tornar la salutació. Per què ?

Ja hi som. Ja començo a donar voltes interpretatives.
És o no és aquella o aquell ?
T'ha saludat a tu o a un altre ?
I si t'ha saludat a tu.... vaja, no has tornat la salutació.... vaja, vaja, !!! com ets !!!

És curiós ! Reps una mostra de bon rotllo i sents inquietud i un sac de preguntes....
Deixa-ho córrer. Has rebut una salutació, no una reclamació, acceptar-ho i endavant !!!
I endavant vol dir fer camí..... ja han canviat sis semàfors.

Em sento atrapat tot encaixant una salutació amistosa i la seva identificació. Em cal ? Sí i potser també....no cal tant... És una persona en moviment (la moto), porta casc i ulleres. Es difícil la seva identificació. Acceptar-ho.... em costa.....

I encara estic aturat al semàfor per creuar. Miro i m'il·lumina la seva vermellor. De sobte, algú em toca l'esquena. Em giro.

-Hola Joan
-Hola Follet
-M'invites a un cafè ?
-Sí.... què fas a aquestes hores.
-Anava amb moto.




Comentaris

  • Moltes felicitats Joan![Ofensiu]
    bocidecel | 11-01-2009 | Valoració: 10

    I moltes gràcies per ser-hi, per les teves paraules i l'esperit sempre positiu!

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • De sorpresa en sorpresa[Ofensiu]
    Unaquimera | 08-01-2009 | Valoració: 10

    I un relat amb sorpresa final! Jo pensava que tot quedava en la reflexió que fas a partir d'un fet casual i atzarós... però resulta que el personatge misteriós era un vell conegut teu/nostre!

    Ja tens raó amb el que dius: "És curiós! Reps una mostra de bon rotllo i sents inquietud i un sac de preguntes... Deixa-ho córrer. Has rebut una salutació, no una reclamació, accepta-ho i endavant!"
    La veritat és que sovint donem massa voltes a fets que són ben senzills i en canvi, acceptem sense qüestionar-nos slogans que ens arriben escrits en lletres de colors ben grosses o paraules dites a crits des de qualsevol mitjà de comunicació!

    Què curiosos som els humans, oi Joan?

    Per a tu, una abraçada molt humana de part meva,
    Unaquimera