UN PUNT ENTRE MILIONS

Un relat de: Miquel Seguí Cases

Som un punt
entre milions
històries creuades
entra nacions.

Som l´història
que construïm
amb els nostres actes
i somnis que perseguim.

Somiam il-lusions
I les construïm
Perdem batalles
Però seguim.

La nostra història
es va escrivint
amb cada passa
que decidim.

El temps és el llenç
el temps és el destí
el temps són las pàgines
que noltros escrivim.

Miquel Seguí Casas (Autor)

Comentaris

  • NO ADMÈS A CONCURS[Ofensiu]


    Benvolgut relataire, has clicat a la pestanya de participació del IX Concurs ARC de microrelats a la Ràdio ARTS, en penjar el teu relat, i creiem que ha estat un error.

    Un cop revisat hem vist que no compleix les bases del Concurs, ni en categoria literària ni en temàtica.

    Si la teva intenció és participar, et demanem que ens enviïs un altre relat que s'avingui a les bases del concurs.

    Gràcies!

    Associació de Relataires en Català (ARC)

  • Moltisimes gràcies per els vostres comentaris![Ofensiu]
    Miquel Seguí Cases | 13-04-2019

    Moltisimes gràcies per els vostres comentaris!

    Els vostres comentaris m´animen a seguir fent poesia!

  • Magnífic[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 12-04-2019 | Valoració: 10

    Ho manifestes amb un toc molt especial, aquestes històries de les nacions, que em fan veure d'una manera molt històrica i molt digna per a tots, perquè ho descrius en un punt molt actiu.
    M'ha agradat com ho planteges, històricament.
    Una salutació.
    Perla de vellut

l´Autor

Foto de perfil de Miquel Seguí Cases

Miquel Seguí Cases

32 Relats

103 Comentaris

13150 Lectures

Valoració de l'autor: 9.92

Biografia:
Miquel Seguí Casas, nascut dia 5 de setembre del 1985, Inca - Mallorca.
Docent per a la formació professional, haguent impartits cursos per al Soib, al centre Penitenciari de Mallorca. Director i coordinador d´activitats d´educació en el lleure infantil i juvenil. Músic (percusionista), he passat per a diferents grups Musicals de l´illa de Mallorca. Tècnic de só i il-luminaciò als teatres municipals de la ciutat de Palma i Presentador, coordinador i editor d´un programa de ràdio a Ona Mediterànea.

M´encanta tenir inquietuds de tota classe, sobretot Culturals, artístiques i socials.