MUNTANYES RUSSES DE LA VIDA - Miquel Seguí Casas (autor)

Un relat de: Miquel Seguí Cases
MUNTANYES RUSSES DE LA VIDA

Hi ha malalties
que ningú les entén,
son més de pensament
de donar voltes tot el dia.

Hi ha accidents
on un es romp un peu
sa situació és diferent
i la cosa és més visible

Però quan, un no està content
la tristor, i els mals pensaments
arriben a esser rutina,
és molt dur aixecar-se en aquests moments
quan no saps ni qui ets, ni tens ganes de vestir-te.

La il·lusió ja no té sentit, igual ni ha existit,
i et frustres en la vida.
Sense motiu
t'enfades per no res
i no saps perquè
dones mala vida.

Tu en vols sortir
i no trobes sortida
calles per no discutir
però el mal és magnífica.
També pot passar
que ho amaguis als amics
per por a una societat on igual et critiquen.

No estic sonat, només estic trist,
fora ganes de xerrar.
I en aquests moments no entenc la vida.

Fins... que un dia no puc més!
Ja no tenc ganes de res més!
I només em queda una alternativa!

És demanar ajuda a algú mes
i que aquesta gent sigui bona i comprensiva!
Per por en vaig endinsant més, i ara no és el
moment, jo estim la meva vida!

Dedicat a totes aquelles malalties, que no es veuen!

Miquel seguí Casas (Autor)

Comentaris

  • Gràcies Miquel Seguí[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 10-09-2020


    Gràcies Miquel per la teua visita i el teu amable comentari, on em comentes que és "Molt bonic" i t'han impressionat els rajos de llum del sol, els qual són espirituals dins del meu ser. Saber fer les Tankes a poc a poc, és un tan difícil i aquestes m'han fet tirar hores i hores per a fer-lo perfecte.
    Saluts i cuida't...

  • Gràcies...Miquel Seguí Cases[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 02-08-2020



    Gràcies Miquel Seguí, pel teu amable comentari on em dius que és "molt pulida" i està "cercant la pau i el benestar". M'alegre de que t'haja agradat molt.
    Saluts i cuida't.

  • Gràcies...Miquel Seguí Cases[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 04-07-2020

    Gràcies pel teu amable comentari i per les teues paraules al meu Sonet "Goig d'Àngel", el qual em dius que estic ben enamorat i boig d'amor. La feina la vaig fer ben feta, perquè em vaig tirar moltes hores per a fer-ho.
    Salutacions... PERLA DE VELLUT

  • Gràcies...Miquel Seguí Cases[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 04-07-2020

    Gràcies pel teu amable comentari i per les teues paraules al meu Sonet "Goig d'Àngel", el qual em dius que estic ben enamorat i boig d'amor. La feina la vaig fer ben feta, perquè em vaig tirar moltes hores per a fer-ho.
    Salutacions... PERLA DE VELLUT

  • No entendre a la vida...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 21-06-2020 | Valoració: 10

    No se sap mai en la vida com va anar a les persones, quan patim enfermetats u altres causes, que ens són inexplicables. Hi ha malalties de tota mena i no sabem perquè.
    La meua, no és una malaltia, Miquel, la meua és una acció mol impertinent, que no em deixa mai. És una sordesa súbita, que està en el meu interior del cervell i no para mai.
    És molt mal estar en la vida així, i el sorolls dels cotxes se m'apeguen profundament en el cap i tots els sorolls. Bo, no et canse més, i et done la meua enhorabona per aquest poema, de "MUNTANYES DURES (RUSSES) EN LA VIDA", i portes molta raó... m'ha agradat. Salut i cuida't... PERLA DE VELLUT.
    --T'espere en la meua pàgina... i llegiràs....gràcies...

  • Moltes gràcies[Ofensiu]
    rober | 21-06-2020 | Valoració: 10

    El patiment dels transtorns mentals va més enllà de la nostra comprensió. La tergiversació de la realitat et porta a enfonsar-te dins un pou del qual costa sortir-ne. Però, quan es conseguiex es reneix com l'au Fènix més enfortida i lliure. Sense oblidar, com tu dius, les persones de bon cor que ens han ajudat i que sense elles segurament podríem seguir atrapats. Només dir-te que moltes gràcies pel teu escrit.

l´Autor

Foto de perfil de Miquel Seguí Cases

Miquel Seguí Cases

32 Relats

103 Comentaris

13146 Lectures

Valoració de l'autor: 9.92

Biografia:
Miquel Seguí Casas, nascut dia 5 de setembre del 1985, Inca - Mallorca.
Docent per a la formació professional, haguent impartits cursos per al Soib, al centre Penitenciari de Mallorca. Director i coordinador d´activitats d´educació en el lleure infantil i juvenil. Músic (percusionista), he passat per a diferents grups Musicals de l´illa de Mallorca. Tècnic de só i il-luminaciò als teatres municipals de la ciutat de Palma i Presentador, coordinador i editor d´un programa de ràdio a Ona Mediterànea.

M´encanta tenir inquietuds de tota classe, sobretot Culturals, artístiques i socials.