tu i jo, jo i tu... què som?

Un relat de: Marc Freixas

jo... independentista

i jo
en el meu jo poètic


i tu?

tu
en el teu tu poètic
no hi ha el meu jo sencer?


ets tu que t'assembles a jo?

sóc jo que m'assemblo a tu?

ens assemblem en alguna cosa?


sé del cert
que tu i jo som nosaltres,
i que nosaltres si volem som un de sol

Comentaris

  • si la poesia...[Ofensiu]
    Capdelin | 18-02-2006

    només són paraules belles, fulles i verdor... sense fruits, sense crit, foc i rebel.lió... si la poesia només són versos sense nació, sense llibertat ni color... llavors què escriurem si només tenim silenci en el cor...?
    una abraçada, poeta primitiu independent!!!

  • el món[Ofensiu]
    instants | 18-02-2006

    també és un de sol, aleshores independència ??? aleshores barreres i conflictes ??? aleshores nens morint-se de gana a indrets que ni coneixem ??? aleshores quants mons hi ha quan en realitat només n'hi ha un?

    Apa salut!!!

l´Autor

Foto de perfil de Marc Freixas

Marc Freixas

725 Relats

1414 Comentaris

872375 Lectures

Valoració de l'autor: 9.59

Biografia:
Vaig neixer a Sant Pere de Riudebitlles -poble situat a la comarca de l'Alt Penedes amb provincia de Barcelona- un 13 de gener de 1975... o sigui que jo vaig arribar quan un impresentable moria pel be de tots en aquest mateix any.
Es ben cert que jo tambe soc fill d'una generacio covarda, pero per fer-hi quelcom, faig servir el poema com a fil conductor de la meva propia vida, i aixi, d'aquesta manera ressegueixo el bell paisatge de punta a punta amb el vers ben primitiu i nu... sense poema no soc res, i aixo ho saben be la gent que m'estima i m'envolta per aquest fotut mon que ens fa viure sempre depressa i a contracorrent.
Tinc una dona meravellosa,i dos fills maquissims : la Marina de 10 anys i en Biel de 3.
Prefereixo que no em valoreu, gracies.