Tot és aquí

Un relat de: Bitxa

Tot és aquí preparat per l'alquímia,
amagat sota estranyes lleis,
els colors de tots els ulls,totes les pells,
i els fogons a ritmes diferents.

Tot és aquí,a punt,davant nostre,
remogut per insòlita força,
els carrers i les olors de tots els pobles,
bàsica cuina de màgics ingredients.

Tots som aquí àvids de respostes,
el vell savi de tenaç memòria,
l'adolescent d'ignorada ignorància,
música infinita per a petits instruments.

Tot és aquí
a punt,
preparat,
davant nostre.
Entendre-ho
ja és una altre història...


Comentaris

  • Un 10[Ofensiu]
    poboleda | 07-10-2009

    En privat et diré qui sóc, no caiguis en provocacions.
    No val la pena.
    No comento perquè no hi entenc,però no paro de llegir relats.
    Fins i tot dels que et critiquen!!
    Gràcies per haver-me fet descovrir aquesta pagina.
    No et vull fer mal. No crec que torni a valorarte pro et seguire llegint!
    Com a persona un 10!

  • siguem sincers...[Ofensiu]
    Lechatnoir.. | 07-10-2009

    A tots els que ens registrem en aquesta web ens agrada escriure, pero molts de nosaltres no busquem el reconeixement dels altres, si no una mera crítica REAL.

    Quasi tots els comentaris que t'han fet son de persones repetides, persones que son només 'lectors' (que pràcticament no hi ha en aquesta pàagina) i que curiosament et valoren repetidament tots i cadascún dels teus poemes. 'PERSONES' que només et valoren a tu, només a tu.
    Coincideix misteriosament que un dels que et valora (només a tu) es fa dir POBOLEDA... no és d'allà on ets? curiós....

    Curiosament tens molts vots en cadascún dels teus poemes, i em dóna la sensació, igual que amb algun dels personatges que et valoren, que no són més que la teva pròpia crítica (gens objectiva) i autoadoració buscant el reconeixement dels que llegim els comentaris.... Saps una cosa? el reconeixement l'hauries d'obtenir pels teus poemes, no com ho fas, autoadulan-te. Esperes que en llegir els MAGNÍFICS I REALS comentaris que et fan aconseguiràs que algú et publiqui un llibre?

    Comença per creure en tu mateix i les teves possiblitats, no intentis inflar-te les butxaques amb monedes de cartró... Se t'acabarà fent un forat...

    Tot aquest temps que dediques a autooevaluar-te podries dedicar-lo a seguir escrivint, a llegir, a aprendre dels errors i a críticarte objectivament.

    Siusplau, no desmereixis més la feina que fan els creadors d'aquesta pàgina.

    Siusplau, no esn insultis més a tots els que tenim interès en llegir als demés per aprendre'n.


    Jo no estic aquí buscant el reconeixement de ningú, sino intentant aprendre del comentaris que em fan. Ningú sap el meu nom, ni tansols saben quina cara tinc..... aquí sóc només una aficionada a l'escriptura que no busca res més que poder-se expressar i millorar.


    Siusplau et demano que deixis de donar-te vots a tort i a dret i a crear nous usuaris que et valoren dien-te el que vols sentir, no és just que frivolitzis així.

    Si t'agrada escriure fes-ho, pero respecta a tots els que creiem en aquesta pàgina.

  • Tu ho has dit...[Ofensiu]
    triomfarem | 05-10-2009 | Valoració: 10

    entendre-ho ja és una altre història...i potser no cal entendre res, cadascú cuina els seus dies com pot o com vol...jo a voltes em passo amb la sal!:(
    M'agrada molt aixó de "els colors de tots els ulls, totes les pells i els fogons a ritmes diferents"

    Un petó!

  • Algun dia...[Ofensiu]
    poboleda | 05-10-2009 | Valoració: 10

    Algun dia et diré qui sóc...

  • Gràcies[Ofensiu]
    poboleda | 05-10-2009 | Valoració: 10

    Et seguiré llegint,ara ja no paris,eh?

  • Gràcies[Ofensiu]
    poboleda | 05-10-2009 | Valoració: 10

    Et seguiré llegint,ara ja no paris,eh?

Valoració mitja: 10