TOSSUDA VOLUNTAT

Un relat de: alliberant
Alcem castells arreu
amb empenta i determinació
fruit de la tossuda voluntat
de cadascú

Aquesta voluntat de decidir
que volen ensorrar
perquè no engendri
la necessitat de votar

Aquesta voluntat de canvi
que volen prohibir
perquè no s'alci
convincent arreu

Aquesta voluntat de convivència
que volen emmordassar
perquè no posi en perill
la buidor del seu pensament únic

Tossuda s'enlaira
com el poder dels nostres pensaments
guanyant al l'impossible
fent realitat el castell dels nostre anhels

Comentaris

  • Enhorabona![Ofensiu]

    Benvolgut / Benvolguda Relataire:

    La teva obra, presentada a la convocatòria “Somnis Tricentenaris”, ha estat seleccionada per formar part del volum recopilatori que recollirà totes les obres finalistes. Els beneficis d’aquesta publicació seran destinats a la Marató de TV3 2014, dedicada a les malalties del cor.

    És per això que et demanem que ens facis arribar, al més aviat possible, l'autorització perquè sigui inclosa al recull (Data màxima: 30 de setembre).

    Només cal que ens enviïs per correu electrònic, a l'adreça concursos.arc@gmail.com, el text que adjuntem al final d'aquest comentari amb l’assumpte AUTORITZACIÓ SOMNIS TRICENTENARIS, tot fent un copiar i enganxar, i complimentant les teves dades personals.

    Cordialment,
    Comissió de Concursos

    - - - - - - - - - -

    AUTORITZACIÓ PUBLICACIÓ SOMNIS TRICENTENARIS

    En/na .........................................................................................................
    amb DNI. número ......................................................................................
    data de naixement ........................................................
    i nick relataire ............................................................................................
    AUTORITZO a l'Associació de Relataires en Català (ARC) a incloure l’obra ...................................................................................................
    de la qual en sóc autor/a, en el recull "Somnis Tricentenaris".

    En el llibre vull constar amb el nom d'autor/a: .............................................

    Així mateix també atorgo el meu consentiment per difondre el seu contingut (en part o totalitat) pels mitjans habituals de l'ARC.

    Data .......................................

l´Autor

alliberant

15 Relats

15 Comentaris

10099 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99

Biografia:
Soc un català convençut que ens merexeim viure la nostra identitat plenament
Vull escriure sobre el que visc i percebeixo de la nostra societat