TOLERÀNCIA

Un relat de: Joan G. Pons
Tolerància, un valor bàsic en les relacions humanes.

Una definició:
Una actitud personal que escolta i respeta, les opinions i formes d'expressar-se de les altres persones, encara que siguin diferents de les que un té.

La Tolerància, sap conviure amb altres opinions i moltes vegades es crea un intercanvi enriquidor, sobre un mateix tema.

Ser tolerant no es una debilitat, al contrari, es un element positiu per la bona entesa convivencial.

Amb tolerància conscient i sincera, funciona un bon teixit de relacions humanes, amb feines ben fetes i projectes correctament realitzats.

Compartir amb gent tolerant facilita el creixement personal, de forma molt complerta.

..............................................................................

Comentaris

  • COMUNICAT D'OLGA MOLERO [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 06-02-2023

    Estimada família, amb molta pena però també amb esperança i fe, que ens ha transmés Hugo Molero, en tot moment, vos transmet que ell ens ha deixat.
    També vos vull transmetre les seues paraules cada vegada que li deia que aquí la família d’Espanya estaven amb ell, que li acompanyem amb les nostres oracions i els nostres pensaments.
    Reseu tots per la seua ànima, que ell ja ens dona l’esperança de viure una altra vida en el cel.
    És important per a tots aquesta oració.

    Olga Molero, és una neboda meua i a la vegada, aquest Hugo és nebot d'ella i meu també.

    Et done les gràcies per la teua oració amb fermesa.

    Cordialment.

  • Agraïments [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 04-02-2023 | Valoració: 10

    Bona vesprada, Joan: Gràcies per la teua visita i la teua opinió sobre el meu sonet Pupil·la Coral·lina.
    Et comente que he rebut el comentari a les de matinada, a les 4:30 hores. Jo opine que a aquestes hores no està bé fer un comentari. Normalment, donen les gràcies i llegeixen entre el dia. Perquè el tingues en compte.
    No sé en què treballaràs? Ja m'ho diràs. Quan pugues. Gràcies.
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • Viure en convivència. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 03-02-2023 | Valoració: 10

    El mèrit està en cada opinió de cada persona, perquè estem tots vivint en convivència.
    Tu raones amb el teu assaig, amb tots els que et llegim i portes la tolerància òptima.
    Bon assaig, Joan.
    Poses la frase: Forma molt complerta. I el jo crec que és “completa”. El diccionari me la subratlla.

    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • La intolerància plana arreu [Ofensiu]
    llpages | 03-02-2023 | Valoració: 10

    Només cal pensar en aquells països on no hi ha llibertat de premsa, la homosexualitat està penada i les dones sotmeses al dictat de lleis restrictives pel seu sexe, entre d'altres. Caldria fomentar molt més la tolerància entre la canalla, al cap i a la fi ells són el futur i hem de voler un futur lliure per a tothom. Gràcies per tenir un pensament en un tema cabdal per a la convivència.

  • Un gran valor[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 02-02-2023 | Valoració: 10

    No sempre som tolerants i ens agrada pensar que sempre tenim el poder de la raó.
    Ser tolerants tan sols aporta beneficis.

    Molt bé Joan.

    Salutacions.

    Rosa.

Valoració mitja: 10