t'estimo

Un relat de: LISA333
T’estimo: t’estimo com mai he estimat mai a res ni a ningú. Et somio amb els ulls oberts i quan els tenco, et veig tan a prop que gairabé em sembla poder tocar-te. A vegades sembla que l’aire no m’arriba als pulmons quan em parles d’aprop o te’m quedes mirant més de tres segons... sento que sense tu, la vida no seria vida , els ocells no cantarien amb el mateix cant, el cel no seria tan blau. A vegades tinc por de no ser mai més tan feliç com en aquests moments i penso que si un dia t’envàs, em moriré. Vull passar tota la vida al teu costat , vull fer-ho tot al teu costat, amb el teu somriure, les teves paraules dolçes, la teva mirada d’aprovació en tot el que faig. Vull ser present en tot el que vius i que compartim totes les experiències junts, que els nostres batecs sonin al mateix ritme, que els nostres cors en siguin un de sol. T’estimo, i vull que tot el món ho sàpiga. Cridar-ho als quatre vents, que cada ànima senti les vibracions d’aquest amor tan únic que jo sento per tu.



Comentaris

  • visió de l'amor[Ofensiu]
    Flordolça | 05-01-2011 | Valoració: 8

    m'agrada prou el relat però reflexa una visió de l'amor molt "bonica"

l´Autor

LISA333

2 Relats

1 Comentaris

1815 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor