Temps II

Un relat de: Lengar

Cada cop que fullejo el passat
se'm claven com agulles
les imatges al temps oblidat
s'esvaloten les llàgrimes als ulls
mentre sorollós crida el record
a la memòria enfonsat
adonant-se que cada moment
és perdut i mai es repetirà.

S'intueix al teu cor la veritable por
que el temps has gastat
que enrere no pots tornar...
Però
rodeja la mirada
adona't de qui estàs envoltat
de gent que t'estima
sense esperar ser recompensats
de gent que et necessita
per viure amb tranquil·litat
de gent que no t'oblidarà
fins que desapareguis a l'eternitat
desfés la mirada sota l'esperança
i gaudeix de cada minut, de cada segon
que el temps s'acaba,
que el temps és or.

Comentaris

  • Aprofitar el moment...[Ofensiu]
    brideshead | 14-04-2005

    ... perquè l'únic que és cert és el present, l'avui... Malgrat que els records del passat, de vegades, fan mal i es claven al cor per sempre més, hem d'esforçar-nos per tirar endavant i no defallir, encara que ens sembli impossible...
    I tu ho has dit molt bé, amb molt sentiment. Ho has dit de forma planera, senzilla, que és, al cap i a la fi, la millor manera com podem expressar els nostres sentiments.
    No t'havia llegit encara, però ho faré. Per començar m'agraden els títols tan breus dels teus relats!
    Veig que aquest és l'últim que has escrit i data de gener... espero que en tinguis un munt més per anar publicant!
    Una abraçada i segueix escrivint... sempre!

l´Autor

Lengar

64 Relats

98 Comentaris

78492 Lectures

Valoració de l'autor: 9.29

Biografia:
Vaig nèixer a barcelona al 85, porto escrivint des de fa uns 3 amys, va ser una época difícil de la meva vida, i la poesia va ser una bona sortida per als meus sentiments.
Actualment continuo escrivint per a fugir dels problemes, i ho recomano a tothom.
La meva poesia es lliure, potser no està massa ben estructurada, però està carregada de sentiments i espero que us pugui arribar allò que he intentat plasmar paraula rera paraula.

Agraeixo a tots els que m'escriviu comentaris, m'encanta saber que penseu del que escric, les vostres paraules són com regals de nadal per a l'infant poeta que porto dins, realment, gràcies a tots.

Lengar